Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

mBank nowym partnerem PAYBACK

2016-12-01, 12:30

mBank rozpoczął współpracę z PAYBACK, największym programem bonusowym w Polsce, należącym do American Express. Od grudnia klienci mogą założyć eKonto z PAYBACK, zbierać punkty podczas codziennych zakupów, płacąc kartą i zamieniać je na nagrody w programie.


Decydując się na współpracę z PAYBACK, chcieliśmy zaproponować klientom kolejną wygodną formę premiowania ich codziennych zakupów. Sam system naliczania punktów jest bardzo prosty i nie wymaga dodatkowego zaangażowania naliczą się automatycznie, gdy klient zapłaci plastikiem banku. A zebrane punkty przekładają się na realne korzyści i nagrody mówi Piotr Puchalski, dyrektor Departamentu Usług Podstawowych i Produktów Niebankowych w mBanku.

Przez pierwsze pół roku, właściciele eKonta z PAYBACK, za każde 2 złote zapłacone kartą debetową dostaną 1 punkt w programie. Później przelicznik to 4 złote = 1 punkt. Punktami będą nagradzane transakcje o łącznej wartości do 2 000 złotych miesięcznie.

 

Dodatkowo partnerzy przygotowali atrakcyjne bonusy. Uczestnicy PAYBACK, którzy do tej pory nie byli klientami banku mogą liczyć na punkty promocyjne: 3 000 za aktywowanie karty debetowej, 1 000 za aktywne korzystanie z plastiku i tyle samo za zasilanie konta. Punktami premiowani będą również wszyscy, którzy skorzystają z produktów kredytowych: kredytu odnawialnego, karty kredytowej czy kredytu gotówkowego. Co więcej, klienci dostaną 15% zniżki na zakupy w sklepie z nagrodami PAYBACK.

 

Atrakcyjność PAYBACK dla konsumentów jest naszym priorytetem. Start współpracy z mBankiem stwarza dla uczestników wiele bardzo atrakcyjnych okazji na powiększenie salda punktów oraz na odbiór nagród z wyjątkowym 15% rabatem mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska Współpraca na pewno zaowocuje wieloma innowacyjnymi akcjami wspierającymi całą koalicję partnerów, w szczególności na styku bankowości i handlu detalicznego prognozuje Pieprzny.

 

Aby założyć eKonto z PAYBACK, wystarczy wypełnić wniosek online dostępny na stronie mbank.payback.pl.


Źródło: mBank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!