Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

mBank: pierwszy bank obecny na Instagramie

2014-08-13, 09:24

mBank po raz kolejny wyprzedza rynek, sięgając po innowacyjne sposoby komunikacji z klientem. Jako jedyna instytucja finansowa w Polsce ma konto na Intagramie - niezwykle popularnym fotograficznym serwisie społecznościowym. Do aktywności na profilu zachęca też klientów, a autorów najciekawszych zdjęć nagradza mobilnymi gadżetami.


mBank jest ikoną bankowości mobilnej. Tytuł ten potwierdzają działania podejmowane zarówno w sferze produktowej (nowy serwis bankowości elektronicznej w internecie oraz aplikacja mobilna), jak i komunikacyjnej. mBank był pionierem w zakresie komunikacji z klientami w internecie za pośrednictwem bloga i forum. Jako jeden z pierwszych pojawił się też na Facebooku i Twitterze. Teraz przeciera szlaki na Instagramie, pokazując bank „od kuchni”.

 

Osoby obserwujące profil mBanku w serwisie fotograficznym mogą zobaczyć m.in. zdjęcia zrobione podczas wydarzeń, którym patronuje bank, jak również fotografie autorstwa jego pracowników (hasztag #okiempracownika). Teraz do aktywności na Instagramie zachęcani są także klienci, dla których bank przygotował specjalny konkurs - Tour de mBank.  Do wygrania są m.in. czytniki książek oraz rower miejski.

 

- Zabawa potrwa do 28 września br. Aby wziąć w niej udział wystarczy zrobić zdjęcie, na którym w ciekawy sposób pokazany zostanie rower oraz temat przewodni konkursu, publikowany co siedem dni na stronie www.mbank.pl/rower. Do 17 sierpnia będzie nim hasło mMural - mówi Izabela Kwiatkowska z mBanku, odpowiedzialna za organizację konkursu oraz działania banku na Intagramie. Zdjęcie należy zamieścić wraz z hashtagami: #mobilnymBank oraz wpisem odpowiednim dla danego tygodnia. Akcja przygotowana została we współpracy z agencja VML Poland, która pracując nad koncepcją konkursu inspirowała się rzeczywistymi zachowaniami internautów, którzy publikowali w sieci zdjęcia z rowerami miejskimi.

 

Podczas konkursu mBank promuje korzystanie z rowerów miejskich, jako letnią alternatywę komunikacyjną dla zatłoczonych miast i dobry sposób spędzania wolnego czasu. Na rowerach z logo banku można jeździć już w ośmiu miastach Polski.


Źródło: mBank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!