Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

mBank udostępnia usługę QLIK

2017-08-07, 09:00

Klienci korporacyjni mBanku mogą już korzystać z usługi QLIK, która pozwala przekazywać informację o fakturach i rachunkach do zapłaty pomiędzy masowymi wystawcami faktur a płatnikami. Wkrótce QLIK dostępny będzie również dla klientów indywidualnych banku.


mBank podpisał umowę z KIR S.A. na świadczenie usługi dystrybucji, prezentacji i docelowo rozliczania faktur. Dzięki nowemu rozwiązaniu pod nazwą QLIK, rozliczanie masowych płatności jest szybsze i prostsze dla obu stron transakcji.

 

QLIK oznacza nowe możliwości dla klientów korporacyjnych mBanku. Umożliwia przekazywanie informacji o wymaganych zobowiązanych wprost do ich klientów. Proces jest automatyczny płatności inicjowane są elektronicznie przez wystawców i przekazywane on-line do bankowości elektronicznej płatników. Dalej transakcje rozliczane są na podstawie akceptacji płatnika. Po realizacji płatności, odpowiednia informacja trafia z powrotem do wystawcy.

 

Z perspektywy klienta korporacyjnego QLIK oznacza wiele korzyści. Wystarczy wspomnieć, że wdrożenie usługi pozytywnie przekłada się na szybkość spływu należności. Daje też bieżącą informację o statusie rozliczenia, co jest nie do przecenienia z punktu widzenia płynności firmy wystawcy. Integracja z usługą jest prosta, a sam proces rozliczeń sprowadzony do minimum formalności tłumaczy Dariusz Nalepa, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej mBanku.

 

Wystawca może skorzystać z usługi zawierając umowę ze swoim bankiem, a płatnik poprzez wyrażenie zgody w swoim banku. Rozwiązanie jest dostępne w bankach, które wdrożyły QLIK we współpracy z KIR S.A.

 

Wraz z rozwojem usługi QLIK wystawcy faktur będą mogli przekazywać do serwisów bankowości elektronicznej zarówno informacje o wymaganej płatności zobowiązania, jak również link do elektronicznego biura obsługi klienta danego wystawcy, co umożliwi płatnikowi weryfikację samej faktury lub rachunku. Dzięki usłudze QLIK klienci zyskają możliwość łatwego i wygodnego zarządzania swoimi płatnościami w jednym miejscu czyli w swoim banku.

 

QLIK wkrótce dostępny będzie także dla klientów indywidualnych mBanku.


Źródło: mBank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!