Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Flagowce kontra techno-placówki - jak będą wyglądać oddziały przyszłości?

2016-09-16, 10:07

W ciągu ostatnich 10-15 lat rola placówek bankowych zmieniła się diametralnie. Dziś oczekuje się, że będą stanowiły centrum doradztwa i sprzedaży, a obsługa transakcyjna przesuwana jest konsekwentnie do kanałów zdalnych. W oddziałach coraz więcej jest technologii i krzykliwych rozwiązań wizualnych. Jednocześnie klienci skarżą się na brak intymności w placówkach i "bankowe getta" w centrach miast.

 

Tak wygląda jedna z placówek Idea Banku

 

O wyzwaniach związanych z projektowaniem oddziałów rozmawiamy z Wojciechem Chrzanowskim, architektem współtworzącym pracownię ch+ architekci, odpowiedzialnym za opracowanie i wdrożenie koncepcji sieciowych dla ok. 300 placówek instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, w tym m.in. nowego typu placówki sieci eurobank oraz Aviva.

 

Czytaj dalej w serwisie Bankier.pl


autor: Michał Kisiel



  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!