Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Rodzinna sukcesja w kolejnej kampanii Nest Banku

2017-07-06, 14:59

„Wiarygodność firmy, jak dobre imię, przechodzi z ojca na syna” – wokół tego przekazu Nest Bank zbudował kolejny spot reklamowy, który pojawił się właśnie w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Podobnie jak w poprzednich kampaniach, to przekaz wizerunkowy stał się inspiracją do stworzenia produktu. Dzięki tej strategii wspomagana rozpoznawalność marki wyniosła już 41%. W najnowszej kampanii bank skupia się na rodzinnych biznesach i problemie sukcesji.


Od 3 lipca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN, Polsat czy kanały tematyczne, zobaczyć można najnowszą reklamę Nest Banku. W charakterystyczny już dla marki, emocjonalny sposób Nest Bank odwołuje się do tradycyjnych rodzinnych wartości, tym razem skupiając się na problemie przekazania firmy następnemu pokoleniu. Bank zaoferował zupełnie inne podejście do mierzenia wiarygodności firmy, oparte na reputacji rodziców czy dziadków – poprzednich właścicieli. W przekazie reklamowym skupia się jednak na szerszym kontekście i wartościach bliskich rodzinnym firmom.

 

- Nasza najnowsza reklama nie jest o ułatwieniach w kredytowaniu dla rodzinnych firm. Jest o tradycjach, ciężkiej pracy wielu pokoleń i z trudem budowanej reputacji – mówi Maciek Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku. – Skupiamy się na emocjach bliskich naszym klientom oraz na wartościach, które rozumieją i wyznają. Produkt jest pochodną tych wartości i przekazu, który budujemy w naszym spocie – mówi Pichlak. 

 

Emisji spotu towarzyszy kampania edukacyjna dedykowana przedsiębiorcom planującym przekazanie swojej firmy w ręce kolejnego pokolenia. Dzięki współpracy z Tomaszem Budziakiem - specjalistą w zakresie doradztwa firm rodzinnych – Nest Bank przeprowadzi dla swoich klientów cykl webinarów dotyczących sukcesji. W sieci pojawi się cykl materiałów kontekstowych, a do oddziałów trafi broszura „Rodzinna sukcesja z Nest Bankiem”, w przystępny sposób wyjaśniająca etapy procesu sukcesji. Wszystkie materiały dostępne są w zakładce na stronie Nest Banku.

 

Strategią oraz kreacją reklamową przedsięwzięcia zajęła się agencja Unlimited. Za reklamę promującą akcję odpowiedzialny jest Propeller Film, a wsparcie PR zapewnia zespół Made in PR.




Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!