Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Visa Checkout z ogólnopolską kampanią reklamową

2017-09-12, 07:00

Visa prowadzi intensywną kampanię edukacyjno-reklamową promującą Visa Checkout - szybką, wygodną i bezpieczną formę płatności online. Kampania obejmuje m.in. emisję spotów w ogólnopolskiej telewizji oraz w internecie.

 


 

Płatności z Visa Checkout są już szeroko dostępne dzięki wdrożeniu rozwiązania na tzw. formatce płatniczej w sklepach internetowych obsługiwanych przez PayU. Przybywa również detalistów, którzy decydują się na umieszczenie przycisku Visa Checkout bezpośrednio w koszyku zakupowym, co jeszcze bardziej upraszcza proces płacenia. Płacąc z Visa Checkout u wybranych detalistów, konsumenci mogą liczyć również na atrakcyjne promocje.

 

"Poprzez kampanię reklamową Visa Checkout chcemy w przyjazny sposób uświadomić konsumentom, jak wiele komfortu zyskują, unikając wpisywania danych karty podczas zakupów online. Od momentu wprowadzenia Visa Checkout na naszym rynku w kwietniu br. intensywnie pracowaliśmy nad rozbudową sieci akceptacji usługi. Dzisiaj wygodnych płatności online za pomocą naszego rozwiązania można dokonywać już w tysiącach polskich sklepów internetowych. Chcemy, aby z Visa Checkout można było zapłacić w jak największej liczbie e-sklepów, dlatego pracujemy z kolejnymi integratorami płatności i detalistami. U wielu Visa Checkout będzie dostępna bezpośrednio w koszyku, w momencie wyboru formy płatności. To wówczas klienci e-sklepu odczuwają największe korzyści rozwiązania - ograniczenie liczby kroków niezbędnych do sfinalizowania zakupów. Jesteśmy przekonani, że usługa będzie miała istotny wpływ na dalszy dynamiczny rozwój polskiego rynku e-commerce" - komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

 

Celem kampanii reklamowej jest przyspieszenie rozwoju płatności kartami w e-commerce i zwiększenie zainteresowania usługą Visa Checkout wśród polskich konsumentów. Kampania obejmuje emisję spotów w telewizji, jak również w internecie, gdzie umieszczane są także inne materiały reklamowe1. Spoty telewizyjne wykorzystywane w kampanii można obejrzeć tutaj: http://bit.ly/2vOT1CI oraz tutaj: http://bit.ly/2eOjpp4. W kampanię włączeni są również detaliści aktualnie oferujący promocje związane z płatnościami za pomocą Visa Checkout - przykładowo, składając zamówienie w serwisie PizzaPortal.pl i opłacając je z Visa Checkout, użytkownicy otrzymują 10 zł zniżki. Aktualnie promocje są dostępne również przy płatnościach z Visa Checkout w serwisach Biletyregionalne.pl i SkyCash.com.

 

"Visa Checkout to usługa o globalnym zasięgu, mająca już 24 mln zarejestrowanych użytkowników w 26 krajach. Stworzono ją z myślą o zaspokojeniu potrzeb zarówno konsumentów, jak i detalistów. Jej celem jest usunięcie wszelkich barier w handlu. Dzięki Visa Checkout konsumenci mogą dokonywać szybkich, łatwych, wygodnych i bezpiecznych płatności online, w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia. Z kolei detalistom - jak wskazują badania - usługa zapewnia wyższy współczynnik konwersji sprzedaży2 oraz wyższe kwoty transakcji3 niż przy innych metodach płatności. Visa Checkout pełni kluczową rolę w strategii cyfrowej Visa. Ściśle współpracujemy z wieloma partnerami w celu wprowadzania kolejnych innowacji i dalszego podnoszenia zadowolenia użytkowników oraz konwersji sprzedaży" - komentuje William Levaggi, Vice President, Digital Products, Visa.

 

W Polsce sklepów internetowych umożliwiających płacenie z Visa Checkout przybywa. Ambicją Visa jest, aby do końca roku za pomocą usługi można było płacić u polskich e-detalistów odpowiedzialnych za ponad 40% obrotów w krajowym e-commerce.

 

"Dzięki Visa Checkout płatności kartą w internecie stają się wyjątkowo proste i wygodne. Nasi klienci mogli przekonać się o tym jako pierwsi w Polsce, a wyniki naszej wspólnej promocji pokazują, że nowa usługa przypadła im do gustu. Liczymy na to, że Visa Checkout stanie się ich podstawowym sposobem płacenia online, a tym samym pozwoli nam to podnieść jeszcze wyżej stopień konwersji" - komentuje Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu, RTV Euro AGD.

 

Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa pokazują, że 9 na 10 badanych jest zadowolonych z transakcji i deklaruje chęć ponownego skorzystania z Visa Checkout4. Klienci korzystający z usługi znacznie rzadziej porzucają koszyki - finalizują 82% transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku, a każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30% więcej niż pozostali4.

 

Visa Checkout może być udostępniana przez detalistów na dwa sposoby. Pierwszym jest umieszczenie przycisku Visa Checkout bezpośrednio w koszyku zakupowym, co najbardziej ułatwia kupującym korzystanie z usługi, ponieważ ogranicza liczbę kroków w procesie płatności. Drugi sposób to możliwość zaoferowania Visa Checkout dzięki zintegrowaniu usługi z systemem obsługującego detalistę operatora płatności - wówczas klient sklepu wybiera tę metodę płatności na późniejszym etapie w procesie finalizowania zakupów, z tzw. formatki płatności.

 

"Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy z Visa, Polska stała się pierwszym krajem w Europie, gdzie dostępność Visa Checkout dla konsumentów osiągnęła znaczący zasięg. Trwająca ogólnopolska kampania reklamowa to również ważny sygnał dla obsługiwanych przez nas detalistów - usługa, która może wpłynąć na rozwój ich biznesu, jest teraz promowana na szeroką skalę" - komentuje Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

 

Na całym świecie sieć akceptacji Visa Checkout to 340 tys. detalistów - wśród międzynarodowych akceptantów są również tacy, u których zakupu towarów i usług mogą dokonywać klienci z Polski - m.in. linie lotnicze Emirates czy sieć hoteli Marriott.

Więcej informacji nt. usługi oraz aktualnych promocji znajduje się na stronie www.visa.pl/plac-z-visa/visa-checkout.

 

Jak działa Visa Checkout można zobaczyć na tym krótkim filmie: https://youtu.be/cUPxrVbL3CE.et.pl, Wp.pl) emitowane są bannery i krótkie spoty wideo. W telewizji (m.in. TVN, TVP) emitowane są 30-sekundowe spoty. W ramach kampanii, na wybranych stronach internetowych, pojawią się również artykuły o charakterze edukacyjnym przedstawiające Visa Checkout.

 

2 Dane pochodzące z badania Visa comScore

3 Dane serwisu LastMinute.com

4 Wewnętrzne dane produktowe Visa dotyczące zakupów dokonywanych z komputerów stacjonarnych, tabletów i urządzeń mobilnych (z wyłączeniem natywnych aplikacji mobilnych i zestawów narzędzi programistycznych SDK) poprzez 21 mln kont Visa Checkout z 26 rynków, w okresie 6 miesięcy od grudnia 2016 r. do maja 2017 r. u ponad 300 tys. detalistów z całego świata udostępniających usługę Visa Checkout.



  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!