Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

"Wyższa kultura. Bank nowości." - tak brzmi nowy claim marki Alior Bank

2017-09-12, 07:01

"Wyższa kultura. Bank nowości." - tak brzmi nowy claim marki Alior Bank

"Wyższa kultura. Bank nowości." - to nowe hasło przewodnie Alior Banku. Po blisko 9 latach od rozpoczęcia działalności bank zdecydował się na zmianę, która jest jednym z elementów realizacji strategii "Cyfrowego buntownika". Nowe hasło zastąpi dotychczasowe określenie "Wyższa kultura bankowości".


Hasło "Wyższa kultura bankowości" towarzyszyło marce od samego początku. Decyzja o jego zmianie to efekt rewolucji technologicznej, która zachodzi w całym sektorze bankowym oraz przede wszystkim przyjętego przez Alior Bank kierunku działania - cyfryzacji wszystkich obszarów. Obecnie bank pracuje nad operacjonalizacją strategii "Cyfrowego buntownika", której szczegóły zostaną przedstawione wraz z prezentacją wyników finansowych banku po trzecim kwartale br.

 

Nowy claim marki ma wspierać strategię "Cyfrowego buntownika". Alior Bank hasłem "Wyższa kultura. Bank nowości." chce podkreślić włączanie do oferty nowych rozwiązań technologicznych, otwarcie na konsumentów epoki mobilności i jednocześnie dać swoim klientom poczucie ciągłości.

 

Autorem nowego claimu marki Alior Bank jest agencja PZL.

 

Prezentację nowego claimu marki Alior Bank można obejrzeć pod tym linkiem.



Źródło: Alior Bank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!