Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

IKO - bankowość mobilna numer 1 w Polsce

2017-08-07, 21:08

Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego zbiera bardzo dobre oceny nie tylko od ekspertów z branży, ale przede wszystkim od jej użytkowników – klientów PKO Banku Polskiego i Inteligo. Ponad 100 tysięcy ocen IKO i pierwsze miejsce wśród aplikacji bankowości mobilnej w trzech największych sklepach z aplikacjami, liczne nagrody branżowe, najwięcej na rynku użytkowników - PKO Bank Polski utrzymuje pozycję lidera bankowości mobilnej w Polsce.


Aplikacja IKO nie schodzi z podium wśród najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji w bankowych aplikacjach mobilnych – jest na pierwszym miejscu w trzech głównych sklepach z aplikacjami: Google Play, App Store oraz Windows Phone Store. Od prawie 2 lat liczba gwiazdek dla IKO nie spada poniżej 4,5 na 5 możliwych, a w ostatnich miesiącach sięga pułapu 4,6 gwiazdek w Play Google, 4,5 w App Store oraz 4,6 w Windows Phone Store. Bardzo dobra ocena aplikacji jest tym bardziej wymierna, iż jest to średnia z ponad 100 000 opinii różnych klientów z całej Polski.

 

- To nie jest przypadek, że IKO jest najlepiej ocenianą aplikacją bankowości mobilnej w Polsce. Każdego dnia pracujemy nad tym, aby IKO było jeszcze lepsze - dodajemy kolejne, oczekiwane przez klientów funkcje, poprawiamy ergonomię aplikacji, śledzimy i reagujemy na komentarze i zgłoszenia naszych klientów. Ta znakomita jakość IKO to efekt wielu nieustannie, systematycznie wykonywanych przez nas małych kroków. Jesteśmy znakomitym przykładem na to, że duża skala działania może iść w parze z jakością – podkreśla Michał Macierzyński, zastępca dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.

 

Opinie o aplikacji dostępne w sekcji z komentarzami są jednoznaczne: klienci chwalą ją nie tylko za wygląd, ale i za prostotę obsługi i zakres dostępnych funkcji. 3/4 opinii wydają mężczyźni, przy czym są oni bardziej krytyczni w swojej ocenie. Niemniej jednak tylko niecałe 15 proc. w przypadku mężczyzn i 9 proc. w przypadku kobiet wypowiada się negatywne o IKO. 85 proc. użytkowników wydaje opinie co najmniej neutralne lub pozytywne. 

 

IKO staje się jednym z głównych narzędzi do  zarządzania kontem w PKO Banku Polskim. Klienci logują się do IKO obecnie średnio 7 razy tygodniowo, a najczęściej wykonywanymi przez nich operacjami są przelewy (57 proc.) i operacje internetowe przy użyciu kodu lub czeku BLIK (28 proc.). Kolejne według popularności to wypłaty z bankomatu (7 proc.), spłata karty kredytowej (3 proc.) oraz przelew na telefon (2 proc.).

 

W czerwcu 2017 roku 634 tysiące aktywnych klientów PKO Banku Polskiego i Inteligo obsługiwało swoje konto wyłącznie przez urządzenie mobilne (IKO, iPKO lajt i jego pełna wersja), nie korzystając w tym czasie z urządzeń stacjonarnych. 

 

Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego jest doceniana i nagradzana także przez ekspertów branżowych – w 2016 roku została uhonorowana statuetką Mobile Trends Awards 2016 w kategorii bankowość mobilna. Wyboru dokonała Kapituła Konkursowa, w skład której weszli eksperci ze świata IT i z dziedziny mobile, ale głos mieli również internauci. W lutym tego roku PKO Bank Polski zwyciężył w kategorii mobilny bank roku 2016 w plebiscycie Mobility Trends 2016.

 

W 2017 roku PKO Bank Polski otrzymał SAP Innovation Award 2017 za BEHEX – rozwiązanie Big Data służące do zbierania i analizowania zachowań użytkowników aplikacji bankowości mobilnej IKO. Poprzez gromadzenie i kompleksową analizę informacji o użytkowniku aplikacji IKO, jego preferencjach i zachowaniu, narzędzie umożliwia jeszcze celniejsze jej dopasowanie do potrzeb klientów m.in. pod względem ergonomii aplikacji, personalizacji oferty sprzedażowej i komunikacji z klientem. Bank wyprzedza konkurencję w cyfrowym świecie, jest też liderem pod względem ergonomii kanałów elektronicznych.


Źródło: PKO Bank Polski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!