Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Infolinia PKO Banku Polskiego po raz dziesiąty najlepsza na rynku

2016-12-06, 12:27

Contact Center PKO Banku Polskiego po raz jedenasty znalazło się na podium badania infolinii bankowych ARC Rynek i Opinia, w tym po raz dziesiąty jako lider. Infolinia banku zdobyła ogólną ocenę 97,1 punktu przy średniej dla rynku 82,5. Doceniony został kontakt zarówno mailowy, jak i telefoniczny.


Audytorzy najwyżej ocenili dostępność infolinii, jakość połączenia i samej rozmowy, w tym uprzejmość, zaangażowanie i profesjonalizm konsultantów. W przypadku kontaktu mailowego bank również uzyskał maksymalne noty za szybkość odpowiedzi oraz kompetencje i  uprzejmość pracowników.

 

- Możliwość kontaktu z bankiem o każdej porze dnia i nocy jest coraz ważniejsza. Liczy się szybkość reakcji konsultantów, ale i ich profesjonalizm. Każde nasze działanie ma realny wpływ na komfort bankowania milionów naszych klientów, nie możemy więc sobie pozwolić na błędy. Cały czas rozwijamy nasz zespół i procedury, wprowadzając kolejne udogodnienia. Kilka miesięcy temu, jako jedna z pierwszych instytucji finansowych, wprowadziliśmy nowy, bezpłatny numer infolinii – klienci bardzo doceniają to rozwiązanie – mówi Agnieszka Wrońska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego PKO Banku Polskiego.

 

Zapewnienie wygody i dostępności oraz szybka i sprawna obsługa we wszystkich kanałach  to główne cele w strategii banku  w obszarze dystrybucji usług bankowych. Oprócz kontaktu z klientami w kanałach zdalnych PKO Bank Polski doskonali też ergonomię kanałów elektronicznych. W audycie jakości usług bankowych, przeprowadzonym w I kwartale 2016 r. przez „Puls Biznesu” i portal Bankier.pl, bardzo wysokie oceny zebrały IKO i iPKO. Pod względem ergonomii, wygody i użyteczności podstawowych procesów wynik na poziomie 71,9 punktów pozwolił zdeklasować konkurencję o prawie 10 punktów, a aplikacja mobilna IKO została uznana za najlepszą na rynku.

 

Wysokie noty ekspertów potwierdzają też opinie samych klientów. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów za II i III kwartał teog roku najwięcej pozytywnych publikacji w całym sektorze bankowym dotyczyło PKO Banku Polskiego. Jednocześnie udział liczby negatywnych opinii był nawet kilkukrotnie mniejszy niż w przypadku innych dużych banków. Podobne wyniki pokazało badanie ARC Rynek i Opinia „Zaufanie Polaków do banków” – zgodnie z nim najwięcej osób, bo aż 40% badanych, jako najbardziej godny zaufania bank wskazywało właśnie PKO Bank Polski.


Źródło: PKO Bank Polski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!