Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BNP Paribas Bank Polska

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

Sygma Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Klient ambasadorem banku

2016-01-12, 10:40
Niemal 3 tysiące osób poleciło swoim znajomym w 2015 roku konta PKO Banku Polskiego w ramach programu Mam PKO i Mam Inteligo. Pierwszy raz tę formułę promocji zastosowano w banku w 2012 roku w ramach marki Inteligo.

Promocje typu MGM (czyli member-gets-member) polega na nagradzaniu klientów za polecanie produktów firmy nowym osobom. Za skuteczną rekomendację można zarobić pieniądze lub otrzymać nagrody rzeczowe.

Program prowadzony jest w banku już od 4 lat, w tym roku po raz pierwszy objął nie tylko osoby posiadające rachunki Inteligo, lecz również klientów PKO Banku Polskiego. Zasada jest prosta – pełnoletni klient rejestruje się w programie i od tej pory każde konto otwarte przez nowego klienta (lub w przypadku PKO – pakiet biznesowy) z użyciem numeru telefonu osoby polecającej liczy się do jego wyniku. Do otrzymania nagrody wystarczy już tylko, aby nowa osoba spełniła warunki programu (w ostatnich edycjach są to określone płatności wykonane kartą oraz IKO, a w przypadku kont firmowych również wykonanie przelewu do ZUS).

Osoba polecająca może otrzymać 50 zł za każde konto otwarte z jej rekomendacji, nowy klient – 100 zł. Dodatkowo przyznawane są nagrody specjalne najskuteczniejszych ambasadorów banku – w Mam Inteligo odpowiednio 3000 zł, 2000 zł i 1000 zł, a w Mam PKO – 1000 zł, 600 zł i 300 zł.

Rekordziści mają na swoim koncie nawet kilkadziesiąt rachunków otwartych z ich polecenia.

Program poleceń jest jednocześnie efektywny kosztowo i korzystny pod względem wizerunkowym – nagroda finansowa zachęca klientów do dzielenia się ze znajomymi i rodziną pozytywnymi opiniami o naszych usługach. Niemal 3000 zarejestrowanych w nim aktualnie osób przyciągnęło do banku ponad 3000 nowych klientów. Jednocześnie koszty prowadzenia MGM są stosunkowo niskie w porównaniu z innymi formami promocji. Wyniki, które uzyskaliśmy w tym roku potwierdzają, że inwestycja w lojalność aktualnych klientów się opłaca. Są oni najlepszymi ambasadorami marki. – mówi Jakub Grzechnik, dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej PKO Banku Polskiego.

Do tej pory odbyło się 9 edycji programu Mam Inteligo (obecnie trwa 10-ta) i 3 edycje Mam PKO. W 2015 roku było w nich zarejestrowanych niemal 3000 klientów, z których polecenia otwarto koło 3200 kont.

Źródło: PKO Bank Polski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 37 tys. odbiorców!