Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

„Razem widzimy więcej” - najnowsza kampania bankowości korporacyjnej w PKO Banku Polskim

2017-05-19, 14:13

15 maja, pod hasłem „Razem widzimy więcej”, wystartowała nowa kampania promująca bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego. Jej twarzą zostali prezesi renomowanych firm, będących jednocześnie klientami Banku – Spółki Apart, Fabryki Mebli FORTE oraz Spółdzielni Mleczarskiej MLEKOVITA.

- Dzięki uczestnictwu w kampanii Spółek: Apart, FORTE i Mlekovita, PKO Bank Polski umacnia pozycję lidera w obsłudze bankowej dużych korporacji. Przesłanie kampanii „Razem widzimy więcej” podkreśla elastyczność Banku we współpracy z dużymi firmami i troskę o potrzeby przedsiębiorcy. Nasze usługi i oferta produktowa mają za zadanie ułatwić dużym firmom odnoszenie sukcesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej – podkreśla Monika Gondek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego.

W kampanii wykorzystywana jest formuła tzw. „testymoniali”, czyli reklamy opartej o opinię znanych i cenionych klientów z satysfakcją korzystających z produktów i usług Banku. W pierwszym wyemitowanym spocie występują prezesi spółki Apart.

- PKO Bank Polski udzielił nam limitu kredytowego wielocelowego, dzięki któremu mogliśmy otworzyć dwieście salonów, a gwarancje bankowe zabezpieczają płatności za ich wynajem. Do obsługi zagranicznych rozliczeń korzystamy z produktów skarbowych i rachunków walutowych PKO Banku Polskiego – mówi w spocie Piotr Rączyński, Prezes Zarządu Apart Sp. z o.o.

Kampania prowadzona jest w telewizji (w stacjach informacyjnych i filmowych) oraz w internecie. Za kreację kampanii odpowiedzialna jest Agencja Warszawa, za planowanie i zakup mediów - Havas Media.

 

Bankowość korporacyjna w PKO Banku Polskim


PKO Bank Polski obsługuje obecnie niemal 15 tysięcy klientów korporacyjnych, którzy mogą liczyć na profesjonalną i specjalistyczną pomoc doradców oraz kompleksową ofertę produktów bankowości transakcyjnej, jak: karty płatnicze, systemy identyfikacji płatności masowych, rachunki skonsolidowane, przelewy płacowe, czy rozwiązania wspierające obrót gotówką. Dzięki podziałowi na specjalizacje branżowe, jak np. Rolnictwo i Przemysł Spożywczy, Produkcja i Handel PKO Bank Polski skutecznie odpowiada na potrzeby kredytowe i poza kredytowe klientów korporacyjnych zajmujących się każdym rodzajem działalności. Klienci mają do dyspozycji produkty bankowe wykorzystywane zarówno w bieżącej działalności, jak i w przyszłych przedsięwzięciach.

 

Bank posiada w swojej ofercie także instrumenty wspierające ekspansję zagraniczną, takie jak akredytywy oraz gwarancje i inkasa, które zabezpieczają transakcje biznesowe. Elementem wsparcia jest również uruchomienie zagranicznych oddziałów korporacyjnych - w 2015 roku we Frankfurcie nad Menem, a w kwietniu 2017 rok w Pradze. W ten sposób PKO Bank Polski z sukcesami dąży do pozycji partnera finansowego pierwszego wyboru dla polskich firm prowadzących biznes na zagranicznych rynkach.


Źródło: PKO Bank Polski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!