Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Raiffeisen Bank Polska wkrótce wdroży BLIKA

2017-04-18, 10:28
Polski Standard Płatności podpisał z Raiffeisen Bank Polska umowę o uczestnictwo  w systemie płatności mobilnych BLIK. Plan zakłada, że w drugiej połowie roku klienci banku będą mogli za pomocą BLIKA realizować transakcje w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłacać gotówkę z bankomatów.


Raiffeisen Bank Polska jest jednym z największych banków działających w Polsce, kierujących swoją ofertę do klientów indywidualnych, małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw. Klientów o najwyższych wymaganiach obsługuje w ramach bankowości prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Z usług banku korzysta prawie 750 tysięcy klientów indywidualnych i 14,7 tysiąca klientów korporacyjnych.

 

Pisaliśmy o tym pierwsi: Raiffeisen Polbank pracuje nad Blikiem

 

- Raiffeisen Bank Polska należy do pierwszej dziesiątki banków w Polsce pod względem wartości aktywów. Oznacza to, że kolejny bank z krajowej czołówki podpisał umowę
o uczestnictwo w systemie BLIK i po okresie wdrożenia zaoferuje naszą usługę swoim klientom. Jestem z tego bardzo zadowolony, bo BLIK zyskuje coraz większe uznanie na rynku
i potwierdza swoją pozycję jako powszechna, szybka i wygodna metoda płatności. Kolejna grupa klientów dostanie w drugiej połowie roku możliwość dokonywania transakcji w wielu kanałach wyłącznie przy użyciu smartfona. BLIK bowiem doskonale sprawdza się na wielu polach - w internecie, przy wypłacie gotówki z bankomatu, transakcjach w sklepie stacjonarnym oraz płatnościach bezpośrednio na numer telefonu. Współpraca z Raiffeisen Bank Polska to kolejny krok w kierunku popularyzacji płatności mobilnych w Polsce i mamy nadzieję, że wkrótce dołączą do nas kolejne banki,
mówi Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

 

- BLIK będzie kolejnym i na pewno chętnie wykorzystywanym elementem naszej nowej aplikacji Mobilny Portfel, która pozwala obecnie między innymi na płatności w technologii zbliżeniowej. Aplikacja z dodaną funkcjonalnością BLIK będzie dostępna na platformach Android oraz iOS. Uruchomienie BLIK wpisuje się w strategię dostarczania klientom nowoczesnych i przyjaznych usług finansowych, które ułatwiają codzienne życie. Widzimy duży potencjał w dalszym rozwoju BLIKA, który ugruntował już swoją pozycję jako standard płatności mobilnych w Polsce, podkreśla Tomasz Mikoda, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta i Zdalnej Sprzedaży Raiffeisen Bank Polska.

 

W tej chwili z BLIKA korzystają klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse), PKO Banku Polskiego
(oraz Inteligo), Getin Noble Banku i T-Mobile Usługi Bankowe. Aplikacji z aktywowanym BLIKIEM jest obecnie ponad 3,5 miliona. Od momentu gdy system został uruchomiony
(luty 2015 r.) dokonano nim ponad 10 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić w ponad 180 tysiącach terminali płatniczych w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych obsługiwanych przez eService, First Data i PayTel oraz niemal we wszystkich polskich sklepach internetowych (także błyskawiczną metodą "jednego kliknięcia") za pośrednictwem działających w Polsce agentów rozliczeniowych i integratorów płatności, takich jak: Dotpay, Przelewy24, Transferuj.pl, CashBill, eCard, PayU, czy First Data. BLIK  to także wygodna i bezpieczna wypłata gotówki z większości, czyli około 15 tysięcy bankomatów (w sieci Euronet, Planet Cash oraz banków - uczestników systemu) oraz płatności bezpośrednio na numer telefonu w usłudze P2P (w tej chwili jest to możliwe w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, mBanku i PKO Banku Polskim).

 



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!