Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Toyota Bank uruchamia „Klub Korzyści” dla aktywnych klientów

2017-05-17, 12:34

Toyota Bank rozpoczyna długofalową akcję „Klub korzyści” dedykowaną lojalnym klientom wcześniejszych akcji realizowanych przy współpracy z Agora Performance. Osoby aktywnie korzystające z produktów Toyota Bank gromadzić będą specjalne punkty promocyjne, za które mogą otrzymać cenne nagrody.

 

Do wygrania są premie pieniężne oraz 50 nagród rzeczowych, takich jak markowe tablety, smartwatche i smartfony, a także wycieczki o wartości 10 000 zł każda. Akcja potrwa do marca 2018 roku.


Toyota Bank przy współpracy z Agora Performance, startuje z długofalową akcją pod hasłem: „Klub Korzyści”. Promocja skierowana jest do wszystkich klientów wcześniejszych akcji, którzy posiadają aktywne Konto Jedyne.


Akcja promocyjna została podzielona na dwa główne etapy. Pierwszy z nich potrwa aż do
15 lutego 2018 roku – w tym czasie klienci mogą dokonać  rejestracji oraz zacząć gromadzenie pakietów korzyści. Osoby, które przy pomocy specjalnej aplikacji przystąpią do akcji, będą mogły rozpocząć zbieranie specjalnych punktów promocyjnych, przyznawanych za określone aktywności związane z korzystaniem z oferty produktowej Toyota Bank.  Ilość punków na koniec pierwszego etapu, będzie kwalifikować uczestników do uzyskania jednego z czterech określonych statusów: Silver, Gold, Platinum, Diamond. Zdobycie danego statusu uprawniać będzie z kolei do wzięcia udziału w drugim etapie akcji promocyjnej, czyli w dedykowanym konkursie z nagrodami.


W ramach konkursu, w okresie od dnia 15 lutego do 4 marca 2018 roku, uczestnicy zostaną poproszeni o wykonanie zadania - przesłanie pracy konkursowej, której forma będzie uzależniona od  uzyskanego wcześniej statusu punktowego. Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni przez specjalnie utworzoną komisję konkursową, która oceniając zgłaszane prace kierować się będzie w szczególności poziomem merytorycznym, pomysłowością i kreatywnością. Do wygrania będą premie pieniężne oraz aż 50 nagród rzeczowych, takich jak markowe tablety, smartwatche i smartfony, a także wycieczki o wartości 10 000 zł każda.


Uczestnicy, którzy dokonają rejestracji do promocji do 14 czerwca 2017 r. (włącznie) otrzymają dodatkowo 300 punktów promocyjnych na start. Każdy uczestnik, który na dzień rozpoczęcia drugiego etapu zbierze wystarczającą ilość punktów do uzyskania statusu Silver (co najmniej 1000 Punktów promocyjnych), otrzyma dodatkową premię gwarantowaną w wysokości 50 zł.

- Na rynku promocji bankowych zdecydowanie przeważają akcje skierowane na pozyskiwanie nowych klientów. Nam  natomiast zależy również na nagradzaniu naszych lojalnych Klientów, którzy obdarzają nas zaufaniem i powierzają nam swoje oszczędności. Na każdym kroku chcemy pokazywać im, że długofalowa relacja z nami po prostu się opłaca – mówi Dominika Cepek, Marketing Manager w Toyota Bank Polska.


Regulamin oraz więcej szczegółów promocji: https://bank.zpremia.pl/.


Źródło: Toyota Bank Polska



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!