Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

InterRisk wzmacnia kadrowo swój pion bancassurance

2016-02-25, 15:04

1 lutego br. do zespołu menedżerskiego InterRisk, jednego z wiodących polskich ubezpieczycieli majątkowych dołączyła Katarzyna Kasztelan-Przybylska, która objęła nowo utworzone stanowisko z-cy Dyrektora Departamentu Sprzedaży ds. Bancassurance & Affinity.

 

Katarzyna Kasztelan – Przybylska jest praktykiem sprzedaży ubezpieczeń z blisko 20-letnim doświadczeniem w branży. W latach 2009-2014 aktywnie uczestniczyła w pracach nad rekomendacjami Związku Banków Polskich, Polskiej Izby Ubezpieczeń oraz Komisji Nadzoru Finansowego w zakresie bancassurance. W latach 2001-2013 pracowała w Grupie Concordia, gdzie odpowiadała kolejno za sprzedaż, współpracę z kluczowymi pośrednikami, a od 2008 r., jako Dyrektor Biura Bancassurance wyłącznie za ten obszar. Od stycznia do grudnia 2014 r. Katarzyna Kasztelan była Dyrektorem Departamentu Bancassurance ds. Współpracy z Bankami Spółdzielczymi w Uniqa TU, w ramach pionu dedykowanego mieszkalnictwu. Od 2015 r. pracowała dla banków i ubezpieczycieli, jako niezależny konsultant biznesowy.

 

- Banki są, obok multiagentów i brokerów, kluczowym partnerem biznesowym dla InterRisk. Cieszę się, że Katarzyna Kasztelan – Przybylska dołączyła do naszej drużyny. Jej doświadczenie oraz znajomość realiów rynku w obszarze bancassurance pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby ubezpieczeniowe banków oraz ich klientów – mówi Grzegorz Kusy, dyrektor Sprzedaży InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 37 tys. odbiorców!