Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Lamparty 2017 - znów triumfuje PZU!

2017-05-18, 16:02

Lamparty 2017 wręczone. Nagrody za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej rozdano podczas XVII Konferencji Finansowej TNS, która odbyła się 18 maja w Warszawie.   W kategorii ubezpieczeniowej kolejny już raz zwyciężyło PZU. W imieniu spółki nagrodę odebrał Jacek Wolańczyk, kierownik zespołu Strategii Marketingowej i Badań.


W tym roku Lamparty wręczono już po raz czternasty. Ideą tej nagrody jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku.

 

Lamparta 2017 za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU. Jako uzasadnienie przytaczano cytaty osób z branży, które naszą markę wskazały jako najlepszą:

 

kampania Niestraszki pokazała, że marka potrafi nowocześnie myśleć
świetna kampania promująca ubezpieczenie AC
konsekwentne budowanie marki zarówno jako największego ubezpieczyciela, jak i firmy odpowiedzialnej społecznie
odwołanie do życiowych problemów Klienta


Laureaci Lampartów wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli. To właśnie dlatego ta nagroda jest tak szczególna bo to konkurenci decydują kto spośród nich jest najlepszy.  

 

TNS Polska co roku organizuje konferencję podsumowującą minione 12 miesięcy w branży. Tym razem wydarzenie poświęcone było poszukiwaniu bliskości i skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem.




  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!