Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Nic nie szkodzi, jeśli masz AC z PZU

2017-09-11, 11:34

Uszkodzenie samochodu nie zmusi Cię do zmiany planów. Jeśli masz AC w PZU z opcją Auto Non Stop, dostaniesz pojazd zastępczy i będziesz mógł z niego korzystać przez cały okres naprawy swojego samochodu. 11 września ruszyła kampania promująca ofertę PZU.


 

Z samochodu korzystamy na co dzień i nawet nie zdajemy sobie sprawy jak jest nam potrzebny. Wystarczy jednak, że auto zostanie uszkodzone i nasze życie mocno się skomplikuje. Na szczęście, nie dotyczy to klientów PZU.

 

- Chcemy oszczędzić naszym klientom nieprzyjemności związanych z uszkodzeniem pojazdu dlatego oferujemy możliwość rozszerzenie pakietu AC o opcję Auto Non Stop. PZU zapewnia auto zastępcze natychmiast i co podkreślam na cały czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu mówi Tomasz Piekarski, dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU.

 

AC z opcją Auto Non Stop w PZU pozwala wyeliminować niedogodności będące następstwem uszkodzenia samochodu. Nie trzeba reorganizować swojego życia, ponieważ samochód zastępczy mamy zapewniony. Do tego jest to bardzo komfortowe i ekonomiczne auto hybrydowa Toyota Auris.

 

- Uszkodzenie auta odbiera nam spokój i komplikuje wykonywanie codziennych obowiązków. Pakiet AC z opcją Auto Non Stop pozwala zachować poczucie bezpieczeństwa, ponieważ dzięki niemu nie zostaniemy pozbawieni możliwości użytkowania samochodu  mówi Agnieszka Rzepkowska z PZU, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU.  


Kampania promocyjna ubezpieczenia AC z opcją Auto Non Stop rozpocznie się 11 wrześnie i potrwa  miesiąc.  Szeroko zaplanowana akcja promocyjna obejmie telewizję, radio, prasę i Internet. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML, kreację do działań performance K2 Internet. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann oraz K2 Media w zakresie działań performance.

 

W social mediach kampania obejmie profil facebookowy i twitterowy PZU oraz stronę dajemyrade.pl.  Wsparciem kampanii będą działania PR i aktywność w kanałach własnych PZU. Działania wspierające kampanię prowadzone będą także w oddziałach PZU i u agentów.




  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!