Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Nowy pomysł na ubezpieczenia - Aviva dla Rodziny

2016-01-28, 13:19

Aviva, jeden z największych ubezpieczycieli w kraju, wszedł na rynek franczyz z niecodziennym pomysłem - placówkami Aviva dla Rodziny. Oddziały, w których w ciepłej, domowej atmosferze można porozmawiać o ubezpieczeniach i finansach działają już we Wrocławiu, Myślenicach i Kaliszu. W najbliższym czasie Aviva planuje uruchomienie kolejnych sześciu placówek. I wciąż poszukuje partnerów.


Franczyzobiorcy Aviva dla Rodziny - obok szerokiej oferty ubezpieczyciela - mogą proponować swoim klientom produkty kilkunastu banków (m. in. kredyty hipoteczne, gotówkowe, firmowe) oraz ubezpieczenia majątkowe indywidualne i korporacyjne innych towarzystw. - Dzięki współpracy z Expanderem, jedną z największych firm doradztwa finansowego w Polsce, jesteśmy w stanie zaproponować naszym partnerom wyjątkowo szeroką, niespotykaną na rynku ofertę produktową - mówi Tomasz Banasiak, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej w Avivie.

 

 

To niejedyny wyróżnik placówek Aviva dla Rodziny. Zaskakuje także sam ich wystrój. Nie ma tu biurek i plastikowych krzeseł. Są za to wygodne kanapy, miękkie poduszki, kolorowe dywany i ściana, po której najmłodsi mogą swobodnie rysować. Domowego klimatu dopełniają powieszone na ścianach zdjęcia właścicieli. Na gości czeka kawa i domowe ciasto.

 

- Z badań, jakie przeprowadziliśmy, wynikało, że standardowy format placówki finansowej nie zawsze jest atrakcyjny dla potencjalnych klientów - mówi Tomasz Banasiak. - O finansach wolimy rozmawiać w przyjemnej, domowej atmosferze, ale nie wszyscy chcą zapraszać agenta ubezpieczeniowego do swojego domu. To właśnie z tej potrzeby narodził się pomysł placówek Aviva dla Rodziny.

 

 

O tym, jak w praktyce wygląda ten nowy na polskim rynku koncept, można przekonać się we Wrocławiu, Myślenicach i Kaliszu. W najbliższym czasie Aviva planuje uruchomienie kolejnych sześciu placówek: w Krakowie, Rawie Mazowieckiej, Ostrowcu Świętokrzyskim, Rybniku, Suwałkach i Warszawie. - Pierwsze placówki udowodniły nam, że ten pomysł ma szansę, by odnieść sukces, dlatego plany na 2016 rok związane z rozwojem sieci Aviva dla Rodziny mamy ambitne - podsumowuje Tomasz Banasiak i zaprasza do współpracy kolejnych partnerów, którzy są zainteresowani branżą finansowo-ubezpieczeniową, ale czują się znudzeni tradycyjnymi rozwiązaniami.

 

/ Aviva





Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 37 tys. odbiorców!