Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

PZU z youtuberami przyciągnęło ponad milion widzów

2017-09-08, 11:33

Już ponad milion widzów obejrzało film stworzony przez PZU i youtuberów: Huyen i Marcina, twórców emce kwadrat - popularnonaukowego kanału na YouTube. Radzą na nim, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach. „Ten film może kiedyś uratuje Ci życie” błyskawicznie stał się hitem sieci.


Tak ogromną widownię produkcja PZU i youtuberów z emce kwadrat osiągnęła zaledwie w ciągu kilku tygodni od premiery. Huyen pokazuje w filmie jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się w każdym domu. Dowiemy się m.in. jak zgasić płonącą kuchenkę, wydostać się z ogarniętego pożarem budynku czy wezwać pomoc w potrzebie.

 

- Nasz pilotażowy projekt z youtuberami z emce kwadrat okazał się strzałem w dziesiątkę. Cieszy nas ogromna popularność tej produkcji, zwłaszcza wśród najmłodszych internautów. Informacje, które przekazuje Huyen, każdy powinien znać na pamięć. Bo przecież może się zdarzyć, że dzięki nim uratujemy swoje życie – mówi Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU.

 

Emce kwadrat to kanał na YouTube, w którym różne naukowe zagadnienia wyjaśniane są w luźnej, ciekawej, a czasem zabawnej formie. Kanał tworzą dwie osoby - Huyen i Marcin. Pierwszy ich film powstał w 2014 r. Dwa lata później twórcy kanału emce kwadrat otrzymali dwie prestiżowe nagrody Grand Video Awards, za film popularnonaukowy roku oraz za osobowość roku.

 



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!