Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Samoobsługa szkody - nowa aplikacja PZU

2016-11-30, 12:41

PZU wprowadził aplikację internetową do samodzielnej kalkulacji kosztów naprawy samochodu i uszkodzonego mienia. To pierwsza na rynku usługa, która pozwoli  klientowi natychmiastowo uzyskać wartość kwotową szkody.


Samoobsługa szkody to prosta w użyciu aplikacja internetowa, za pomocą której klient PZU będzie mógł wyliczyć każdą stratę na mieniu samochodzie, domu, mieszkaniu czy ogrodzie. Nowa usługa PZU jest wyjściem naprzeciw użytkownikom, którzy cenią przede wszystkim szybkość i prostotę. Samoobsługa szkody zapewnia to wszystko. Jest łatwa i intuicyjna, nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, posiada odpowiednie zabezpieczenia i gwarantuje natychmiastowe wsparcie. Nowa usługa dedykowana jest dla klientów Grupy PZU zgłaszających szkody niewielkich rozmiarów. 


Strategia Grupy PZU do 2020 roku zakłada koncentrację na obszarze kosztowym, innowacjach oraz wzroście. PZU silniej skupi się na rentowności biznesu ubezpieczeniowego oraz rozwoju innowacyjnych narzędzi w zakresie zarządzenia biznesem i obsługi klienta. Jestem przekonany, że poprzez udostępnienie tej usługi naszym klientom,  wyznaczymy nowy i innowacyjny standard Obsługi Szkód. mówi Roman Pałac, członek zarządu PZU Życie.

 

Jak działa nowa aplikacja?


Klient bezpośrednio po zgłoszeniu szkody w PZU otrzyma SMS lub e-mail z linkiem do aplikacji. Dzięki temu będzie miał możliwość samodzielnego dokonania oględzin i wyliczenia kwoty odszkodowania bez konieczności oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy PZU.

 

Usługa nie będzie wymagała żadnych dodatkowych instalacji czy oprogramowania. Proces określenia wysokości szkody nie będzie też wymagał od użytkownika specjalistycznej wiedzy. W przypadku zaakceptowania proponowanej kwoty odszkodowania, dokument potwierdzający samodzielne wykonanie oględzin zostanie przesłany i automatycznie załączony do Systemu Likwidacji Szkód PZU. Pozostawiamy jednak klientowi możliwość zmiany decyzji i realizację procesu obsługi szkody w tradycyjny sposób.

 

Umożliwienie klientowi wielowariantowej obsługi z możliwością samodzielnego wyliczenia kosztów naprawy uszkodzonego mienia bezpośrednio po zgłoszeniu szkody oraz aktywnego uczestnictwa w procesie, daje przewagę konkurencyjną i w znaczący sposób wpłynie na pozytywny wizerunek PZU.  mówi Radosław Bedyński, dyrektor Biura Obsługi Szkód i Świadczeń.

 

Samoobsługa szkody to dopiero pierwszy krok w całym procesie zmian i innowacyjności, jaki zaproponujemy naszym klientom jeszcze w tym roku.  Docelowo po wdrożeniu pozostałych komponentów,  klient będzie mógł poprzez  własne urządzenie mobilne samodzielnie zgłosić szkodę, oszacować wysokość szkody i na bieżąco monitorować status swojej sprawy. Będzie miał również dostęp do wielu innych funkcjonalności.



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!