Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Ubezpieczenie podróżne UNIQA w aplikacji SkyCash

2016-07-14, 09:50

UNIQA w Polsce rozpoczęła współpracę ze SkyCash. Od czwartku w aplikacji dostępne jest ubezpieczenie turystyczne Radość odkrywania. Użytkownicy aplikacji w wygodny i szybki sposób mogą wybrać jeden z trzech pakietów ubezpieczenia dostosowanych do charakteru wyjazdu.


SkyCash to system płatności na smartfony. Poza opłatami za miejsca parkingowe (ponad 90 proc. wszystkich stref płatnego parkowania w kraju) pozwala m.in. na kupowanie biletów komunikacji miejskiej, biletów kolejowych przewoźników, których łączny udział w rynku pod względem liczby obsługiwanych pasażerów wynosi ok. 90 proc. oraz biletów do kina czy też wypłacanie gotówki z bankomatu.

 

- Bardzo nas cieszy rozpoczęcie współpracy ze SkyCash. Wspólnie możemy zaoferować klientom wygodny i szybki sposób zakupu ubezpieczenia w rozwiązaniu mobilnym, poprzez aplikację SkyCash. Z każdego miejsca na świecie i o każdej porze użytkownicy aplikacji mogą kupić ubezpieczenie turystyczne UNIQA. I do tego jest to w pełni bezpieczna transakcja mówi Andrzej Jarczyk, prezes spółek UNIQA w Polsce.

 

Aktualnie z aplikacji SkyCash korzysta 1,2 mln użytkowników.

 

- Możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego przez aplikację na smartfony to ogromna wygoda, a zarazem doskonałe uzupełnienie naszej bogatej oferty biletowej - mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash. - Korzystanie z usługi jest bardzo intuicyjne. Polisę można wykupić w ciągu kilkunastu sekund, nawet tuż przed samą podróżą - dodaje.


W aplikacji SkyCash pojawiła się nowa ikona Ubezpieczenia turystyczne. Po kliknięciu w nią użytkownik otrzyma do wyboru trzy proste pakiety: turystyczny, sportowy, który uwzględnia uprawianie sportów wyczynowych i ekstremalnych, oraz związany z wyjazdem do pracy. Po wyborze pakietu klient określa liczbę osób do ubezpieczenia (np. rodzinę, znajomych), wskazuje zakres terytorialny wyjazdu (Europa lub cały świat) i podaje jego daty. Możliwy jest zakup ubezpieczenia już na jeden dzień za składkę wynoszącą zaledwie kilka złotych. Użytkownik SkyCash ma do wyboru ofertę podstawową oraz rekomendowaną, w której do kosztów leczenia za granicą dołączone jest NNW i OC. Zdecydowana większość klientów UNIQA, którzy w tym roku kupili ubezpieczenie Radość odkrywania,  do ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą dokupiła właśnie NNW oraz OC. Ponad 80 proc. polis podróżniczych zawieranych jest na okres do 2 tygodni.

 

- W najbliższym czasie wspólnie ze SkyCash rozszerzymy ofertę ubezpieczeniową dla użytkowników aplikacji.  Za wcześnie jeszcze na więcej szczegółów dodaje Andrzej Jarczyk.

W projekt jest zaangażowana spółka I-Direct Ubezpieczenia, specjalizująca się w dostarczaniu produktów ubezpieczeniowych dla mobilnych kanałów sprzedaży.


Źródło: Uniqa



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!