Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Credit Agricole najchętniej polecanym bankiem

2017-01-12, 07:25

Spośród 16 największych banków w Polsce, to właśnie klienci Credit Agricole najchętniej polecają swój bank. Taki jest wynik najnowszych badań przeprowadzonych przez TNS Polska.

 

„Zoom Finance” to projekt TNS Polska opisujący rynek bankowy w Polsce. Klienci wyrażają swoje opinie m.in. o sposobach kontaktu z bankiem czy zdradzają powody, dla których są gotowi powierzyć oszczędności konkretnej marce. Jednym z elementów badania było sprawdzenie satysfakcji klientów z usług własnego banku. Na podstawie odpowiedzi respondentów obliczono, dla każdego z 16 największych banków, wskaźnik NPS (Net Promoter Score). Opisuje on skłonność do polecania usług banku przez jego klientów. W takim zestawieniu Credit Agricole jest liderem i z wynikiem 33 proc. wyprzedza ING Bank Śląski oraz BPS.

 

Credit Agricole po raz kolejny zostaje najlepszym bankiem jeżeli chodzi o rekomendacje - co jest najlepszym dowodem na poziom zadowolenia klientów. Od początku 2016 r. najlepiej wypada również w badaniu rekomendacji klientów w badaniu „Klienci banków w Polsce”, przygotowywanym przez inną, niezależną firmę – Millward Brown.

 

– Miło jest z taką wiadomością rozpoczynać rok. Zależy nam i po raz kolejny to udowadniamy. Rekomendacje mają ogromną siłę. Potwierdzają pozytywne doświadczenia naszych klientów i to, że jesteśmy nie tylko rzetelnym i profesjonalnym, ale po prostu przyjaznym i fajnym bankiem, który przede wszystkim stawia na relacje. - mówi Marcin Jagodziński, dyrektor departamentu Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego w banku Credit Agricole, który na co dzień odpowiada m.in. za działania zwiększające satysfakcję klientów.

 

Credit Agricole uważa, że satysfakcja to coś więcej niż tylko zadowolenie z produktów i usług. Bank stawia klienta, jego potrzeby i oczekiwania w centrum wszystkich swoich działań. Regularnie sprawdza więc, jak jest oceniany. Zgłaszane przez klientów komentarze bierze pod uwagę w usprawnianiu wewnętrznych procesów czy procedur. Jednocześnie stara się zaskakiwać i dzielić z nimi pozytywne doświadczenia. Ostatnio w nietypowy sposób podziękował klientowi za jego bezinteresowną pomoc w ugaszeniu pożaru w placówce, rozgrzewał studentów gorącą kawą w Warszawie czy rozświetlał najkrótszy dzień w roku we Wrocławiu.

Źródło: Credit Agricole



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!