Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Homepay wprowadza natychmiastowe przelewy Pay-by-Link

2017-07-17, 20:27

Firmy dostarczające usługi płatnicze na bieżąco szukają inteligentnych rozwiązań, aby zaoszczędzić czas swoich partnerów i ich klientów. Postęp informatyczny wywołany oczekiwaniami prosumentów sprawia że płatności stają się coraz szybsze. Rosnące zainteresowanie platformami umożliwiającymi integrację różnych kanałów płatności jest efektem splotu czynników ekonomicznych i wymagań biznesowych: wygoda, szybkość oraz bezpieczeństwo, to priorytety na których zależy każdemu, kto dokonuje rozliczeń online.

 

Właśnie te potrzeby ma na uwadze firma Homepay udostępniając od lipca 2017 r. przelewy w nowej wersji. Ta istniejąca od 2010 roku, firma działająca w branży fin-tech, odświeża swoją ofertę, w której znajdują się najważniejsze kanały płatnicze dostępne w Polsce i zagranicą m. in. SMS Premium, Direct Mobile Billing, paysafecard, IVR. Niskie stawki prowizyjne i minimum formalności przy nawiązywaniu współpracy przekonały do niej tysiące partnerów, którzy obsługują miliony klientów każdego roku.

 

Udostępnione przez Homepay e-płatności korzystają z technologii Pay-by-Link - dzięki niej sklepy i serwisy internetowe mogą przyjmować płatności za zakupy od swoich klientów, w sposób eliminujący ryzyko pojawienia się błędów. Proces jest w pełni zautomatyzowany, a dane płatności nie są uzupełniane przez płatnika. Do dokonywania płatności wystarczy szybka autoryzacja.

 

Firmy, które zdecydowały się na wdrożenie testowe w/w metody płatności, mówią o korzyściach o charakterze finansowym i organizacyjnym. Odnotowano spadek liczby porzuconych koszyków, owocujący bezpośrednim wzrostem obrotów - nawet o kilkanaście procent w skali miesiąca.

Aby pomóc obecnym i przyszłym partnerom biznesowym, firma Homepay zapewnia dedykowaną infolinię, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00, pod numerem 22 266 85 25. Firmy wdrażające rozwiązania z zakresu e-commerce mogą liczyć na wsparcie działu informatycznego, podczas integracji serwisów i e-sklepów z platformą transakcyjną.



  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!