Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Mastercard i Fit Pay przyspieszają rozwój wearables

2016-10-27, 10:45

Mastercard nawiązał współpracę z firmą Fit Pay Inc., której celem jest wprowadzenie funkcji płatności zbliżeniowych w urządzeniach z kategorii wearables i tzw. internetu rzeczy (IoT). W ramach współpracy platforma Fit Pay zostanie zintegrowana z usługą Mastercard Digital Enablement Service (MDES), a obaj partnerzy nawiążą współpracę z firmą Wearatec i innymi producentami w celu udostępnienia posiadaczom kart Mastercard różnych urządzeń umożliwiających bezpieczne wykonywanie płatności zbliżeniowych.

 

Platforma Fit Pay umożliwia producentom wearablesznaczne skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek, a także istotne obniżenie kosztów oraz uproszczenie udostępnienia usług płatności i uwierzytelniania. Współpraca firm Fit Pay i Mastercard jest potwierdzeniem rozwoju ekosystemu dostawców technologii, którzy dołączają do programu Mastercard Commerce for Every Device. Mastercard współpracuje z firmami z różnych sektorów, aby umożliwić konsumentom proste i bezpieczne wykonywanie płatności w sposób najlepiej dopasowany do ich stylu życia, przy zapewnieniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa.

 

W ramach aktualnego zakresu współpracy z Wearatec i innymi producentami urządzeń, Fit Pay planuje w 2017 r. wprowadzić funkcje płatności zbliżeniowych w 2,5 mln urządzeńwearables, a w 2018 r. liczba ta ma wzrosnąć do ponad 9 mln urządzeń.

 

Wprowadzenie funkcji płatności do tych urządzeń stanowi rozszerzenie usługi MDES i programu Digital Enablement Express, które przewidują wyposażenie w takie funkcje wszelkiego rodzaju akcesoriów, wearablesi innych urządzeń oraz ich obsługę w trybie zbliżeniowym przez akceptantów kart Mastercard w ponad 6 mln lokalizacji w 77 krajach na całym świecie.

 

Transakcje takie są "tokenizowane" przez usługę MDES, co pozwala użytkownikom na wykonywanie płatności z wybranego urządzenia w poczuciu pewności, że transakcje są zabezpieczone przed oszustwami.



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!