Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Mondial Assistance laureatem programu Firma Przyjazna Klientowi

2017-08-22, 10:04
Mondial Assistance, lider rynku usług assistance i ubezpieczeń turystycznych został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda została przyznana już po raz ósmy. Laureatami programu co roku zostają firmy, które wyróżniają się pod względem jakości obsługi klienta oferując ją na najwyższym poziomie oraz z powodzeniem realizują strategię zarządzania w tym obszarze.


- Przyznanie po raz ósmy Mondial Assistance Certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest dla nas bardzo istotne. Jesteśmy firmą, której misją jest niesienie pomocy klientom. Nasi klienci mają pewność, że gdziekolwiek się znajdują są pod właściwą opieką. Jesteśmy dumni z tego, iż poprzez nasze Centrum Operacyjne oraz sieć specjalistów możemy dostarczać usługi assistance na najwyższym poziomie - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

 

Najważniejszy kontakt z klientem


Dla firm z branży assistance kontakt pracowników z klientem, to pierwszy krok w ramach świadczenia usług pomocowych. Ze względu na specyfikę większości zdarzeń losowych klienci obsługiwani są często w stresujących i nietypowych sytuacjach. Z tego powodu pracownicy zajmujący się obsługą klientów to osoby odpowiednio wyszkolone oraz posiadające szczególne kompetencje i umiejętności komunikacyjne.

 

- Kluczem do sukcesu w naszej branży jest umiejętność opracowania, wdrożenia i utrzymania wysokich standardów obsługi klienta. To wyróżnienie to dla nas znak, że dobrze wywiązujemy się z naszych zadań. Zobowiązuje nas ono także aby wciąż podnosić standardy obsługi klienta - dodaje Piotr Krawczyk, dyrektor operacyjny w Mondial Assistance.



  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!