Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Nowa reklama TV – Konto 360° odpowiada na wszystkie potrzeby

2017-05-15, 07:23
 

 Rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360° – rachunku, który odpowiada na wszystkie potrzeby związane z codziennym zarządzaniem finansami. W nowym spocie, podobnie jak w poprzednich reklamach Banku Millennium, wystąpił Radek Kotarski.  

 

Każdy dzień przynosi wiele pytań, na które musimy znaleźć odpowiedź. Jak dowiadujemy się z nowej reklamy Banku Millennium, wiedzą o tym szczególnie rodzice czteroletnich dzieci, które dziennie potrafią zadać nawet kilkaset pytań. Warto zatem znaleźć rachunek bankowy, który nie pozostawia żadnych znaków zapytania. Takie jest Konto 360°, oferowane przez Bank Millennium. W reklamie podkreślona jest wszechstronność rachunku, który jest wygodny i nowoczesny, a co więcej w łatwy sposób może być bezpłatny. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub BLIKIEM w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty z bankomatów. Bezwarunkowo bezpłatne są przelewy krajowe w złotych realizowane przez serwis internetowy i aplikację mobilną, zlecenia stałe, polecenia zapłaty oraz przelewy na e-mail i numer telefonu komórkowego. Konto 360° zapewnia także dostęp do dodatkowych korzyści, takich jak pomoc fachowców w ramach atrakcyjnego pakietu assistance.

 

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change/Serviceplan, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

 



Źródło: Bank Millennium



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!