Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

PAYBACK i BP w jesiennej kampanii reklamowej

2015-11-10, 13:08
6 listopada wystartowała wspólna kampania reklamowa Programu Bonusowego PAYBACK i sieci BP. Jesienna kampania ma zachęca do zbierania punktów PAYBACK na stacjach paliwowych BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube.

6 listopada ruszyła dwumiesięczna kampania reklamowa Programu PAYBACK wspierająca działania marketingowe sieci stacji BP. Jesienna kampania ma zachęcać uczestników Programu do korzystania z promocji punktowych na stacjach BP i wymiany punktów na nagrody. "Chcemy pokazać, jak proste i szybkie jest zbieranie punktów PAYBACK. Nasz partner przygotował wiele promocji, które pozwalają uzbierać przy jednej wizycie taką ilość punktów, aby przy okazji odebrać nagrodę na stacji BP. Jesień to czas chłodniejszych dni, dlatego nagrodami promowanymi w kampanii są produkty wpisujące się w trwający sezon kawowy w Wild Bean Cafe"- mówi Piotr Lipiński, Head of Corporate & Marketing Communications.

 

Spoty reklamowe emitowane są w kinach sieci Multikino oraz wybranych kinach studyjnych od 6 listopada i potrwają do 24 grudnia Reklamy zobaczyć będzie można również w serwisie YouTube. Kampania promowana będzie także poprzez kanały własne PAYBACK tj wysyłkę mailingów do uczestników Programu, na stronie payback.pl i na profilu PAYBACK Polska na Facebooku.

 

Film reklamowy przygotowała agencja Kineskop (kreacja) i dom produkcyjny High Noon (produkcja). Planowaniem kampanii i zakupem powierzchni w sieci kin zajął się bezpośrednio PAYBACK, za działania w Internecie odpowiada Performance Media. Komunikacją PR zajmuje się Inspirat Communication.


PAYBACK Polska



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!