W lipcu tego roku pojawiła się pierwsza na świecie maskotka do płatności zbliżeniowej. Projekt został opracowany przez firmę Quicko, czołowego na rynku międzynarodowym producenta gadżetów do płatności zbliżeniowej.
Maskotka została wykonana z mięciutkiego białego pluszu w kształcie konika, z puszystymi ogonkiem i grzywą. Breloczek ma dodatkowy atut zaprojektowany z myślą o najmłodszych użytkownikach – bardzo bezpieczne mocowanie. Za pomocą kółeczka do kluczy można go łatwo i trwale przypiąć do szlufki spodni, plecaka czy kluczy. Dzięki temu nawet bardzo młody i roztargniony użytkownik nie zgubi maskotki.
„Pluszak jest gadżetem skierowanym do najmłodszego odbiorcy. Ma zachęcić go i oswoić z techniką płatności zbliżeniowych” – podkreśla Katarzyna Drzyzga prezes zarządu Quicko Sp. z o.o. – „Jest to oferta idealna dla Banku, który chciałby obniżyć średnią wieku swoich klientów i pozyskać grupę młodych osób, otwartych na najnowsze rozwiązania technologiczne.„
Zaskakujące jest, że na pierwszy rzut oka zupełnie nie spodziewamy się, że ten śliczny breloczek możemy służyć do płatności. Tajemnica tkwi we wnętrzu. W specjalnie zaprojektowanej kieszonce ukryty został wkład do płatności zbliżeniowej Quicko.
Wkład Quicko jest innowacyjnym, certyfikowanym i opatentowanym urządzeniem umożliwiającym komunikację mini karty SIM z czytnikiem. To pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie. Bardzo istotnym atutem firmy Quicko jest elastyczność projektowa. Wkład może zostać umieszczony w dowolnym kształcie, w wielu różnorodnych materiałach o szerokich gamach kolorystycznych. Zespół projektowy przygotowując ofertę indywidualną elastycznie dobiera rozwiązania materiałowo-kolorystyczne wychodząc naprzeciw potrzebom reklamowym i marketingowym swoich klientów. To wszystko sprawia, że oferta firmy Quicko jest tak niezwykle atrakcyjna.
Jeszcze dwa lata temu wydawało się, że w temacie kart i płatności niewiele może nas zaskoczyć. Quicko w każdym projekcie udowadnia, że ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia
Więcej informacji na www.quicko.pl