FirmaMasterCard ogłosiła skład inauguracyjnej edycji akceleratora MasterCard Start Path, w której znalazło się 7 czołowych europejskich startupów rozwijających innowacyjne rozwiązania dla sektora handlu. Jedną z wybranych firm jest warszawski startup – firma ZenCard.
Wybrane startupy musiały przejść złożony proces selekcji, w ramach którego rozpatrzono wnioski nadesłane przez firmy z 30 krajów. Każdy ze startupów będzie współpracował z MasterCard przez 12 miesięcy, w tym przez pierwsze 4 miesiące na terenie siedziby organizacji w Dublinie, a przez kolejne 8 miesięcy zdalnie. W tym czasie wybrane do akceleratora firmy będą starały się rozwiązywać problemy biznesowe o krytycznym znaczeniu, jednocześnie korzystając z bezpośredniego dostępu do kluczowych partnerów strategicznych.
Do inauguracyjnej edycji Start Path zakwalifikowały się:
- ZenCard – Działająca w czasie rzeczywistym platforma lojalnościowa, umożliwiająca placówkom handlu detalicznego przygotowywanie spersonalizowanych ofert opartych na zwyczajach i profilach zakupowych klientów.
- Instabank – Rozwiązania w zakresie cyfrowej bankowości detalicznej, dostępne na systemy iOS i Android, zaprojektowane jako prosta platforma przypominająca portal społecznościowy.
- MePin – Bezpieczne uwierzytelnianie płatności w handlu elektronicznym i płatności mobilnych realizowanych przez konsumentów, poprzez prostą w obsłudze aplikację mobilną.
- MoQom – Usługi mobilnego zarządzania tożsamością i uwierzytelniania dla banków, branży kart płatniczych i innych podmiotów, korzystających z rozwiązań mobilnych.
- Ridango – Rozwiązania dla branży transportu publicznego oparte na chmurze. Umożliwiają pełną obsługę online w zakresie sprzedaży i dystrybucji biletów, zgodne ze standardem EMV i modułowym systemem sprzedaży biletów.
- STOREE – Platforma technologiczna umożliwiająca tradycyjnym placówkom detalicznym prowadzenie sprzedaży zarówno w sklepie jak i online, w połączeniu z zarządzaniem stanem magazynu oraz narzędziami do zarządzania programami lojalnościowymi dla klientów i prowadzenia analiz biznesowych.
- Xpreso – Rozwiązanie SaaS do obsługi ostatniego etapu realizacji dostaw w handlu elektronicznym, w tym do dynamicznego śledzenia przesyłek i kontroli punktualności dostaw poprzez aplikację mobilną dla konsumentów.
„Bardzo cieszymy się z perspektywy bliskiej współpracy w ramach Start Path z każdym ze startupów eksperymentujących z nowoczesnymi rozwiązaniami dla sektora handlu” – powiedział Stephan Wyper, MasterCard Start Path Global Lead. „Liczymy, że wspólnie z tymi firmami podejmiemy największe wyzwania stojące przed branżą. W miarę naszej współpracy te startupy będą starały się zwiększać skalę swojego działania, korzystając z bezpośredniego wsparcia merytorycznych ekspertów MasterCard oraz naszych globalnych partnerów„.
Więcej informacji o MasterCard Start Path znajduje się na stronie www.startpath.com oraz na Twitterze: @MAStartPath.