Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

SkyCash z milionem transakcji miesięcznie

2016-07-15, 08:42

Dynamicznie rośnie popularność aplikacji mobilnej SkyCash. Próg pół miliona transakcji miesięcznie SkyCash osiągnął we wrześniu ubiegłego roku, a już w czerwcu br. zarejestrowano rekord w postaci symbolicznego 1 miliona transakcji. Ostatnie 2 lata to okres najszybszego w historii rozwoju firmy.


Najwięcej transakcji - blisko 40 proc. - przypada na płatności za parkowanie, które są dostępne już w 45 miastach na terenie całej Polski. SkyCash oferuje najwygodniejszą metodę opłacania parkowania: umożliwia płacenie wyłącznie za faktyczny czas postoju, bez szukania drobnych, kolejek do parkometru i czasochłonnego wbijania numeru rejestracyjnego auta. Z rozwiązania korzystają zarówno użytkownicy prywatni, jak i firmy dysponujące flotami pojazdów. Tym ostatnim system daje stały dostęp do informacji na temat kosztów postoju i pozwala zbiorczo rozliczać parkowanie wszystkich służbowych samochodów.

 

Rosnącą popularnością wśród osób korzystających ze SkyCash cieszą się także bilety komunikacji miejskiej. W samej Warszawie pasażerowie kupują ich miesięcznie ponad 100 tys. W 12 spośród 39 miast, w których działa system można nabywać nie tylko bilety jednorazowe i czasowe, ale także okresowe, w tym miesięczne. Taką możliwość mają m.in. mieszkańcy tak dużej aglomeracji, jak Szczecin.

 

- Przekroczenie pułapu miliona transakcji mobilnych to efekt naturalnego zapotrzebowania na wygodne i szybkie płatności życia codziennego - mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash. - Popularność naszej aplikacji będzie dalej szybko rosła, ponieważ w wiek konsumpcyjny wchodzą właśnie osoby, które praktycznie wychowały się z telefonami w ręku - dodaje Krajewski.

 

Coraz więcej transakcji realizowanych za pomocą aplikacji przypada na płatności za bilety kolejowe, które SkyCash prowadzi od 2011 r. Pierwszym przewoźnikiem korzystającym z systemu były Koleje Mazowieckie. Dziś w aplikacji można kupić bilety większości przewoźników (w tym PKP Intercity oraz Przewozów Regionalnych), których łączny udział w rynku pod względem liczby obsługiwanych pasażerów wynosi ok. 90 proc.

 

SkyCash od samego początku powstawał jako rozwiązanie uniwersalne, oferujące platformę do płatności za różne, uzupełniające się usługi. Jako pierwsze w aplikacji pojawiły się przelewy na numer telefonu, do których wkrótce dołączyły m.in. bilety komunikacji miejskiej, wypłaty gotówki z bankomatów, doładowania GSM, płatności za parkowanie i bilety kinowe. Obecnie firma pracuje nad kolejnymi usługami i rozwija sieć partnerów biznesowych.



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!