Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Ubezpieczenia turystyczne w aplikacji Millennium. Będzie "panic button" do szybkiego kontaktu z ubezpieczycielem

2017-08-07, 17:39

Potwierdziły się informacje, które podałem przed kilkoma dniami – klienci Banku Millennium będą mogli wykupić ubezpieczenia turystyczne w aplikacji mobilnej. Polisa będzie działać za granicą i ma zapewnić pomoc nawet w przypadku ataku terrorystycznego. W aplikacji będzie specjalny przycisk - szybkie połączenie z ubezpieczycielem.

 

W ubiegłym tygodniu pisałem, że polisy turystyczne w aplikacji mobilnej planuje wprowadzić Bank Millennium. Dziś mam już nieco więcej informacji na ten temat. Polisy pojawią się w aplikacji oraz w serwisie bankowości internetowej już lada moment. Oferta ostała opracowana przez Ergo Hestię i w zaproponowanym zakresie ma być dostępna tylko dla klientów banku. Ubezpieczenia będzie obejmować wyłącznie zagraniczne podróże.

 

YAY Foto

 

Ubezpieczenie ma być dostępne w trzech wariantach, z sumami ubezpieczenia kosztów leczenia do 800 000 zł. - Transport medyczny i koszty ratownictwa nie zostały ograniczone dodatkowymi limitami, a ubezpieczenie będzie pomocne również w sytuacji ataku terrorystycznego – mówi Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.

 

Szybki kontakt z ubezpieczycielem ma zapewnić funkcja „Pomoc w podróży”. To specjalny przycisk w aplikacji, który pozwala na bezpośrednie połączenie telefoniczne z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego smsa z prośbą o oddzwonienie. Treść smsa jest generowana automatycznie - zawiera numer polisy oraz lokalizację klienta. Ubezpieczyciel dostanie więc od razu informację o tym, gdzie znajduje się dana osoba. Co ważne, przycisk będzie można ustawić na pulpicie przed zalogowaniem do aplikacji i ma działać bez konieczności łączenia z internetem. 

 

Przedstawiciele banku deklarują, że na jednej polisie będzie można ubezpieczyć do 10 osób i indywidualnie dopasować do każdej z nich poziom ochrony. Proces zakupu polisy ma być prosty i intuicyjny, a na dodatek wykorzystywać tzw. multikanałowość. Oznacza to, że na każdym etapie procesu zakupu klient będzie mógł zapisać wniosek i kontynuować jego przetwarzanie w dowolnym urządzeniu, w Millenecie lub aplikacji mobilnej.

 

W ubezpieczeniu mają być na przykład takie elementy, jak szybki zwrot gotówki w przypadku, gdy klient opłaca samodzielnie koszt wizyty lekarskiej (zwrot do 1200 zł w ciągu 24h), czy assistance „opiekuńczy”. Będzie obejmował na przykład pomoc w przypadku utraty gotówki – ubezpieczyciel „pożyczy” pieniądze klientowi oraz zorganizuje pomoc w uzyskaniu nowych dokumentów w przypadku ich kradzieży. Więcej szczegółów i zakres cen poznamy po wejściu oferty w życie.

 

Zobacz też: Planet Cash sprzedaje ubezpieczenia OC w bankomatach

 

Bank Millennium to kolejna już instytucja, która wprowadza ubezpieczenia turystyczne do aplikacji mobilnej. Takie produkty oferują już m.in. BZ WBK, mBank i od ubiegłego tygodnia PKO Bank Polski. Z punktu widzenia klienta zakup polisy z poziomu aplikacji jest przydatną funkcją. To także dobre rozwiązanie dla zapominalskich, którzy ubezpieczają się na ostatnią chwilę przed wylotem.

 

Lada dzień ubezpieczenia turystyczne trafią także do bankomatów Euronet. Znajdą się tam polisy grupy TU Europa. Tego typu ofertę posiada już IT Card, który sprzedaje ubezpieczenia w bankomatach PlanetCash.

 

 


autor: Wojciech Boczoń



  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!