Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

WOŚP – 24. Finał w internecie: 9 mln złotych przekazanych za pośrednictwem PayU

2016-03-09, 10:19

Z każdym rokiem coraz większy udział w całości kwoty zebranej podczas finału WOŚP mają zbiórki internetowe. Nad prawidłowym i bezpiecznym przebiegiem wpłat online od początku czuwa partner – firma PayU, obsługująca płatności dla największych podmiotów w polskim e-handlu. W tym roku, dzięki hojności ponad 88 500 darczyńców, którzy wykonali 130 tys. transakcji korzystając z systemu PayU, zebrano online blisko 9 mln złotych.


To właśnie dzięki współpracy z PayU od dziś można także wspierać WOŚP regularnie, przekazując określoną kwotę co miesiąc. Płatności cykliczne to zupełnie nowy sposób wspierania WOŚP udostępniony na stronie wpłacam.wosp.org.pl.


Wystarczy raz zapisać kartę podczas przekazywania darowizny online oraz wybrać częstotliwość kolejnych wpłat. Darczyńca uzupełnia dane w specjalnie zabezpieczonym formularzu i upoważnia WOŚP do obciążenia rachunku karty w ustalonej kwocie. Każda kolejna wpłata zostanie przekazana automatycznie w określonym wcześniej terminie.
Wszystkie wpłaty na rzecz WOŚP dokonywane za pośrednictwem systemu PayU są w całości i bezpośrednio przekazywane Fundacji WOŚP. PayU jako partner finansowy zrezygnowało z pobierania prowizji za obsługę płatności.


- Współpracujemy z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już od kilkunastu lat. W tym czasie obsłużyliśmy bezpiecznie transakcje o łącznej wartości ponad 40 mln złotych. Dziękujemy za hojność wszystkim darczyńcom i mamy nadzieję, że w tym gronie znajdzie się także wiele osób, które skorzystają także z nowej formy wsparcia Orkiestry, czyli darowizn cyklicznych, które właśnie uruchomiliśmy. To bardzo dobre rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą pomagać przez cały rok, a nie tylko w dniu Finału – mówi Sylwia Bilska, Commercial Director PayU Central Europe.


Miliony złotych przekazane przez internautów dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
- Przez wiele lat głównym źródłem wsparcia finansowego dla WOŚP były pieniądze zbierane przez wolontariuszy oraz Licytacja Najbardziej Hojnych Darczyńców. Jednak z roku na rok coraz głośniej zaznaczamy swoją obecność także w świecie online, a PayU od samego początku wspiera nasze największe internetowe zbiórki, w tym: aukcje.wosp.org.pl, wspieram.to/wosp, Pomagam.Interia.pl, Siepomaga.pl/24final, i działające przez cały rok wpłacam.wosp.org.pl – mówi Krzysztof Dobies, Rzecznik Prasowy Fundacji WOŚP.

 

Podczas 24. Finału firma PayU zadbała o bezpieczne i szybkie przekazanie na rzecz WOŚP wpłat  o łącznej wartości blisko 9 mln zł. Jest to efekt hojności ponad 88 500 unikalnych użytkowników, którzy wykonali blisko 130 tys. charytatywnych transakcji. Dzięki zaangażowaniu w akcję osoby te przekazały złotówki na pomoc dzieciom i osobom starszym.


Średnia wartość pojedynczej darowizny przekazanej dla WOŚP przez internet wyniosła 50 złotych, a największa to 10 000 złotych – wpłaty tej dokonano na stronie wpłacam.wosp.org.pl.


Na zbiórce zorganizowanej przez PayU i WOŚP na Facebooku, która pozostanie aktywna przez cały rok,  zebrano 148 232,34 złotych. Dotychczas wartość największej darowizny indywidualnego użytkownika na Facebooku to 1 000 zł, a średnia wpłata to 36 zł.
PayU jako partner finansowy nie pobiera żadnych prowizji z tytułu obsługi płatności dla WOŚP, udostępnia natomiast bardzo przyjazny system umożliwiający przekazanie wpłat i darowizn online lub dokonanie płatności za wylicytowany przedmiot na aukcjach. Można to zrobić szybkim e-przelewem lub kartą płatniczą na dowolnym urządzeniu, również jednym kliknięciem.

 

/ PayU



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!