10 lat dynamicznego rozwoju Citi Service Center Poland

Citi Service Center Poland swoją obecność w Polsce rozpoczęło w 2005 r zatrudniając 57 osób. Dziś, w jedenastym roku działania centrum usług wspólnych Citi w Polsce przekroczyło próg 4 tysięcy zatrudnionych. Największy z tego typu zespołów Citi w regionie EMEA jest częścią globalnej sieci serwisowej. W lokalizacjach w Warszawie i Olsztynie realizowane są wyspecjalizowane usługi dla klientów Citi w 94 krajach Europy, Azji, Afryki, Australii oraz obydwu Ameryk.


– Zbliżający się koniec roku jest dobrym momentem by spojrzeć na naszą dzisiejszą pozycję z szerszej perspektywy. Ostatnie 6 lat to okres intensywnego rozwoju całej branży centrów usług wspólnych – w 2010 zatrudniając 1000 osób byliśmy w gronie 300 centrów z kapitałem zagranicznym działających w Polsce, dziś z ponad 4000 zespołem pracowników jesteśmy w jedną z ponad 600 takich firm. Cieszy, że Citi Service Center Poland jest w gronie beneficjentów dynamiki sektora i mimo coraz większej konkurencji na rynku utrzymuje się w gronie liderów.- mówi Iwona Dudzińska, kierująca działalnością centrów CSC Poland. – Spośród zachodzących na rynku zmian kluczową w 2017 i latach nadchodzących będzie zmiana pokoleniowa i konsekwencje, jakie niesie dla kultury organizacji. Już dziś ponad 80% zatrudnianych przez nas pracowników to Millenialsi, czyli osoby urodzone po 1981 roku, co przekłada się na komunikację, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną – stąd projekty takie jak kampania #pracujebolubie czy klip o rozwoju CSC Poland na kanale youtube. –dodaje Iwona Dudzińska z perspektywy osoby odpowiedzialnej za działalność i rozwój centrów CSC w Warszawie i Olsztynie.

Citi Service Center Poland oferuje szereg pozycji zarówno dla studentów i świeżo upieczonych absolwentów, jak również specjalistów zainteresowanych rozwojem w dużej, międzynarodowej organizacji. W CSC Poland można znaleźć pracę w ramach obszarów takich jak AML, Securities Services Operations , innych operacji bankowych czy IT. Z ponad 500 managerów CSC Poland aż 241 to kobiety. Filozofię różnorodności i rozwoju odzwierciedla także szeroka oferta grup networkingowych jak Citi Women czy Women in Technology oraz udział w inicjatywach zewnętrznych typu LeadersIN Fundacji Vital Voices.

Różnorodność jest charakterystycznym elementem CSC Poland – międzynarodowy klimat organizacji tworzą pracownicy, z których co dziesiąty jest obcokrajowcem, jak i specyfika wykonywanej pracy świadczonej w 27 językach dla klientów w ponad 90 krajach świata.

Dobrym początkiem kariery w CSC Poland dla wielu pracowników okazał się program praktyk letnich, a także programy rozwojowe. Program Praktyk Letnich skierowany jest do studentów, którzy chcieliby poznać organizację i nabrać pierwszego doświadczenia zawodowego. Programy Rozwojowe różnią się od praktyk czasem trwania oraz specyfiką – w ich ramach odbywane są dłuższe rotacje, dające uczestnikom nie tylko szeroką wiedzę o danym obszarze, ale i szansę realizacji ambitnych projektów z możliwością dalszego rozwoju na ścieżce eksperckiej bądź menedżerskiej.