10 lat Marketingu w Praktyce: ruszył cykl otwartych konferencji W Stronę Sukcesu dla specjalistów marketingu

Konferencje, z których każda związana jest z aktualnymi problemami rynkowymi, organizowane są z myślą o wszystkich specjalistach marketingu bez względu na wielkość firmy czy branżę. Prowadzone są w formule otwartej, udział jest bezpłatny. Specjalne zaproszenie organizatorzy kierują do prenumeratorów, klientów reklamowych i sympatyków „Marketingu w Praktyce” oraz uczestników komercyjnych szkoleń marketingowych Essentis, którym miesięcznik patronuje.

Pierwsze spotkanie z cyklu W Stronę Sukcesu miało miejsce podczas Targów Remark ostatniego dnia marca, a temat „Marketing XXI wieku – wiarygodność, informacja, relacja” rozwinął jeden z najlepszych ekspertów z zakresu e-marketingu dr Grzegorz Mazurek.

Kolejna konferencja z cyklu 10 lat Marketingu w Praktyce – W Stronę Sukcesu odbędzie się już 25 kwietnia w Poznaniu na Targach Euro-Reklama. Zaplanowanych jest pięć ciekawych i aktualnych tematów: 1.DM po polsku – szanse i wyzwania w komunikacji bezpośredniej. 2.Wykorzystanie monitoringu mediów do badania marki. 3. Marketing mobilny – jakie jeszcze drzemią w nim możliwości. 4.Targi rola, efektywność, przyszłość. 5.Neurolingwistyczne techniki perswazji w e-marketingu.

Mówi Zdzisław Kraśnicki, Prezes Wydawnictwa Marketing w Praktyce: W 1996 roku, kiedy zaczynaliśmy wydawać miesięcznik „Marketing w Praktyce” polski rynek był niedojrzały, a wykorzystywane narzędzia marketingowe nieskomplikowane. Dziś polskie firmy coraz odważniej sięgają po zaawansowane strategie i narzędzia, a my jako Wydawnictwo dostarczamy najlepszej jakości wiedzę, aby mogły efektywnie i profesjonalnie wykorzystywać najnowsze rozwiązania i technologie marketingowe. Organizując cykl otwartych konferencji dla specjalistów marketingu chcemy zachęcić do zdobywania i poszerzania wiedzy nie tylko naszych obecnych klientów, ale wciągnąć w orbitę naszego działania firmy, które do tej pory mniej aktywnie sięgały po nowoczesne narzędzia. Mamy nadzieję, że formuła naszych spotkań marketingowych okaże się atrakcyjna dla wszystkich uczestników.

Mówi Agnieszka Bzdyra-Maciorowska, Redaktor Naczelna miesięcznika Marketing w Praktyce i dyrektor zarządzająca firmy Essentis-szkolenia marketingowe: Wraz z ewolucją rynku zmiany zachodzą również w miesięczniku. Rozwijamy się szybko. Postawiliśmy zdecydowanie na praktyczność i narzędziowość prezentowanych treści. Staliśmy się jedynym tytułem marketingowym na rynku, który zamieszcza wyłącznie artykuły merytoryczne, przygotowane przez specjalistów marketingu. W 2004 roku uruchomiliśmy portal marketingowy (www.marketing.org.pl), a w 2005 powołaliśmy do życia firmę Essentis-szkolenia marketingowe, bardzo życzliwie przyjętą przez rynek. Wszystkie nasze działania służą temu, by naszym klientom dostarczać nowoczesnej i kompleksowej wiedzy marketingowej.

Wydawnictwo zaprasza specjalistów marketingu i wszystkie zainteresowane osoby do udziału w otwartej konferencji, która odbędzie się w Poznaniu w dniu 25 kwietnia w czasie Targów Euro-Reklama. Pawilon nr 3, I piętro, sala 1(Niebieska).

Szczegółowy plan konferencji:
10 lat Marketingu w Praktyce – W Stronę Sukcesu
25.04.2006 Poznań, Euro-Reklama 2006, sala Niebieska

10.00-10.50
„DM po polsku – szanse i wyzwania w komunikacji bezpośredniej”
Ireneusz Anoszczenko – Acxiom Polska

11.10-12.00
„Wykorzystanie monitoringu mediów do badania marki” Sylwia Krzewińska PR Manager – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

12.20-13.10
„Marketing mobilny – jakie jeszcze drzemią w nim możliwości” Jarosław Przybyła – MobiJOY!

13.30-14.20
„Targi rola, efektywność, przyszłość” Marek Zieliński – Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

14.40 – 15.30
„Neurolingwistyczne techniki perswazji w e-marketingu” Konrad Pankiewicz – Adv.pl