W internecie pojawiła się nowa strona mBanku. Mowa o serwisie, stworzonym w ramach obchodów 10-lecia, w którym prezentowane są urodzinowe atrakcje dla klientów. Jedną z nich jest wielki koncert, podczas którego wystąpią grupa Myslovitz oraz szwedzka artystka Lykke Li.
Dziesiąte urodziny mBanku coraz bliżej – pierwszy w Polsce wirtualny bank powstał w nocy z 25 na 26 listopada 2000 r. Chociaż działania promujące ten jubileusz były prowadzone przez cały rok, to właśnie w listopadzie nabiorą one większego tempa.
Pod adresem http://www.mBank10lat.pl/ uruchomiony został jubileuszowy serwis internetowy, stworzony według koncepcji pracowników mBanku i agencji Mosqi.to. Jego głównym elementem jest… wirtualny tort urodzinowy, który będzie powiększał się aż do dnia urodzin. Za poszczególnymi warstwami tortu ukryte zostaną zarówno wiadomości o urodzinowych atrakcjach dla Klientów, jak i najważniejsze fakty z historii banku.
Jedną z właśnie ogłoszonych atrakcji jest wielki koncert na 10. urodziny banku, który odbędzie się 20 listopada 2010 r. w łódzkim Klubie Wytwórnia. Dla Klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników mBanku wystąpi zespół Myslovitz oraz pochodząca ze Szwecji Lykke Li. Artystka zdobyła popularność w internecie dzięki serwisowi MySpace.com. Fanom na świecie znana jest m.in. z utworu „Possibility”. Wokalistka wystąpi w Polsce po raz pierwszy i będzie to w tym czasie jej jedyny występ. Organizatorem koncertu, na zlecenie mBanku, jest firma All Right Now Productions.
Koncert promowany będzie w internecie, głównie na stronach bloga mBanku, poprzezkonkursy, które są okazją do zdobycia biletów. Na Klientów czeka 500 podwójnych zaproszeń. Nie jest to zresztą jedyna atrakcja dla nich, bowiem internauci będą mieli okazję nie tylko wysłuchać koncertu, ale również wybrać utwory, które podczas koncertu zagra zespół Myslovitz. Informacje na temat akcji publikowane są na bieżąco w profilu banku na Facebooku.
Elementem promocji koncertu jest także krótki film, którego bohaterami są tancerze wykonujący układ do utworu Lykke Li „I’m good, I’m gone”. Spot został nakręcony 12 września br. na rynku łódzkiej Manufaktury. Można go obejrzeć w internecie pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=600qR6VWXJM. Realizacja nagrania w Łodzi to nawiązanie do historycznych korzeni banku, który powstał, rozwijał się i w dalszym ciągu rezyduje w tym mieście.
Koncepcja obchodów 10. urodzin mBanku zakłada jak największy udział Klientów w poszczególnych wydarzeniach i promocjach – stąd hasło przewodnie akcji: „10. urodziny mBanku – to Ty nas obchodzisz”.
Źródło: mBank