mBank uruchomił usługę Supermarketu w styczniu 2003 roku. W tym okresie szacowano, że udział Internetu, jako kanału pozyskiwania aktywów przez fundusze, wynosił ok. 2-2,5%. W ciągu ponad 2 lat działalności mBank namówił do skorzystania z unikalnej usługi ponad 11% swoich klientów, którzy zainwestowali do dziś przeszło 390 mln zł. Udział Supermarketu mBanku w przyroście rynku funduszy w 2004 roku wyniósł 4,2%.
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych to usługa, która umożliwia klientom mBanku łatwy dostęp do stale poszerzającej się gamy funduszy inwestycyjnych różnych TFI. Klienci mBanku (posiadacze eKONTA), po aktywowaniu usługi, mogą przez Internet lub za pośrednictwem mLinii nabyć jednostki funduszy lub umorzyć je i zamienić na gotówkę. Zgodnie ze strategią oferowania najlepszych warunków klientom, za transakcje nabycia i umorzenia jednostek nie jest pobierana prowizja.
Już wkrótce mBank uruchomi nową usługę – eMakler – pozwalacjącą Klientom na inwestowanie w akcje oraz obligacje na GPW. Bezpłatny rachunek maklerski zostanie zintegrowany z systemem transakcyjnym Banku tworząc wraz z Supermarketem Funduszy unikalny model biznesowy umożliwiający najbardziej efektywne zarządzanie finansami osobistymi. W ten sposób mBank stanie się jedynym na rynku bankiem oferującym swoim Klientom tak szerokie spektrum instrumentów finansowych.
Stały dostęp do rachunku przez Internet i telefon, brak większości opłat i prowizji – to podstawowe wyróżniki oferty mBanku. Innowacyjne rozwiązanie proponowane inwestorom przez mBank umożliwia klientom szybką reakcję na zmiany rynku akcji.