Już 100 młodych firm zaprezentowało swoje produkty i usługi na portalu MamBiznes.pl. Dzięki inicjatywie serwisu pt. „Pokaż światu swoją firmę” setka początkujących przedsiębiorców z całego kraju uzyskała darmową promocję swoich mikrofirm na serwisie, który miesięcznie odwiedza 150 000 użytkowników.
– Cieszy nas fakt, że nasza inicjatywa spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony młodych przedsiębiorców. Codziennie odbieramy kilka, kilkanaście wiadomości od właścicieli firm, którzy chcą zaistnieć na portalu w zakładce „Start-up”. Zgodnie z obietnicą staramy się wyjść naprzeciw wszystkim zainteresowanym – mówi Grzegorz Marynowicz właściciel i pomysłodawca serwisu MamBiznes.pl.
Wśród firm, które do tej pory zaprezentowały się na portalu dominują startupy internetowe. Firmy te stanowią aż 90% wszystkich przedsięwzięć. Widać wyraźnie, że młodzi Polacy stawiają na e-biznes – mówi Łukasz Nomejko z redakcji MamBiznes.pl. Zapewne główną tego przyczyną jest fakt, że internetowy biznes to dużo niższe bariery wejścia. Swój efekt przyniósł zapewne także sukces Naszej-klasy, który rozbudził wyobraźnię młodych przedsiębiorców – dodaje Nomejko.
Szturm internetowych startupów nie oznacza, że tylko dla takich firm jest miejsce na portalu MamBiznes.pl. Inicjatywa serwisu skierowana jest do każdej młodej firmy niezależnie od branży w jakiej działa.
Źródło: MamBiznes.pl