Leadenhall sprzedał w Polsce już ponad 100 tys. polis specjalistycznych. Spółka oferuje umowy z zakresu D&O, NNW/utraty dochodu, OC zawodowe, Cyber oraz Life. 100 tysięczna polisa zbiega się w czasie z planowanym na październik ogłoszeniem nowej strategii Grupy oraz wprowadzeniem kolejnych innowacji w zakresie systemu transakcyjnego Leadenhall.
Jedna z pierwszych polis, wystawionych przez Leadenhall, została zawarta blisko 12 lat temu i dotyczyła NNW dla światowej sławy aktora. Dziś firma jest liderem w dostarczaniu unikalnych rozwiązań w zakresie szeroko pojętych ubezpieczeń ryzyk specjalistycznych, oferując między innymi polisy D&O, od utraty dochodu, OC zawodowe, Cyber oraz Life.
– Linie specjalistyczne to jeden z najtrudniejszych segmentów rynku ubezpieczeniowego, charakteryzujący się całym spektrum nietypowych rozwiązań produktowych, dedykowanych grupom najbardziej wymagających klientów – mówi Maciej Bud-Gusaim, Prezes Leadenhall Insurance S.A. – 100 tysięczna polisa wystawiona pod szyldem Leadenhall, to dla nas mały jubileusz, który zbiega się w czasie z ogłoszeniem nowej strategii Grupy, o której już w październiku poinformujemy szeroko rynek.
Leadenhall operuje na najbardziej rozwiniętych rynkach w Europie i Azji. Co ciekawe, umowy ubezpieczenia wykonywane przez firmę w imieniu Lloyd’s, zawierane są dziś nawet w tak egzotycznych miejscach jak RPA, czy Mauritius.
Produkty ubezpieczeniowe Leadenhall dystrybuowane są wyłącznie przez brokerów i niezależnych agentów ubezpieczeniowych za pośrednictwem autorskiego systemu transakcyjnego Leadenhall. Jego nowa generacja ma trafić do partnerów firmy w Polsce jeszcze w 2022 roku.
Ostatnie 2 lata były dla zarządu Leadenhall i Grupy czasem intensywnej pracy w zakresie przygotowywania nowej strategii, której owocem będzie wyjście, już niedługo, w rynek z nowymi produktami ubezpieczeniowymi oraz rozwiązaniami technologicznych.
Źródło: Leadenhall Insurance