W ciągu pięciu miesięcy od uruchomienia sprzedaży nowego ubezpieczenia PKO Dom, tysiące klientów PKO Banku Polskiego ubezpieczyło swoją nieruchomość na wypadek zalania, przepięcia czy pożaru. Ubezpieczenie obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania. Klienci mogą kupić ubezpieczenie w wygodny dla siebie sposób, a w razie zdarzenia losowego szybko zlikwidują szkodę. Ubezpieczenie można kupić korzystając z internetu, aplikacji mobilnej, serwisu telefonicznego lub w placówkach PKO Banku Polskiego.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ubezpieczenie PKO Dom tak szybko zyskało zaufanie wielu klientów banku. 100 tys. sprzedanych polis pokazuje, że ubezpieczenie samodzielne może być z dużym sukcesem sprzedawane w kanale bancassurance. Receptą na to okazało się stworzenie produktu, który odpowiada na oczekiwania klientów, ale jest też relatywnie prosty w dystrybucji. Taki jest właśnie PKO Dom – z jednej strony oferuje szeroki zakres ochrony i możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home. Z drugiej, zapewnia jak najlepsze doświadczenia klientom i doradcom, dzięki przyjaznym procesom oraz konkurencyjnej cenie – mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
PKO Dom jest dostępne we wszystkich kanałach dystrybucji banku – przez iPKO, IKO, Call Center lub u doradców. W zakresie likwidacji szkody, klienci mogą wybrać dogodną formę zgłoszenia – zdalnie lub w oddziałach banku. Chętnie korzystają z tzw. uproszczonej ścieżki likwidacji – telefonicznie i bez udziału rzeczoznawcy. 60% naszych klientów, którzy zgłaszają szkodę z PKO Dom, wybiera tę formę obsługi. Wysoki poziom zadowolenia klientów, którzy rekomendują to ubezpieczenie pokazuje, że likwidacja szkód w PKO Dom spełnia ich oczekiwania (NPS 60%).
Klienci najczęściej ubezpieczają mieszkania i to w najwyższym pakiecie PRO. Ten pakiet zapewnia bardzo szeroką ochronę – ubezpieczenie od zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, a także OC w życiu prywatnym oraz Assistance. Jeśli chodzi o ubezpieczenia dodatkowe, to największą popularnością cieszą się ubezpieczenia elementów szklanych oraz przenośnego sprzętu elektronicznego. Na PKO Dom decyduje się więcej Pań – 57% ubezpieczających to kobiety. Najmłodsza klientka ma 18 lat, a najstarsza 96.
Źródło: PKO BP