100 tysięcy klientów GetinOnline

W zaledwie 6 miesięcy ponad 100 tyś nowych klientów doceniło ofertę produktową GetinOnline, internetowego oddziału Getin Banku. GetinOnline to wyjątkowe połączenie bezpłatnej bankowości internetowej z poziomem obsługi Klienta spotykanym do tej pory tylko w oddziałach.  

GetinOnline zadebiutował w październiku 2010 roku, kierując swoją ofertę do grona wymagających i świadomych klientów sektora bankowego. Nowoczesna bankowość internetowa Getin Banku została stworzona z myślą o osobach mobilnych i aktywnie poszukujących atrakcyjnych produktów finansowych. Już od początku oferta GetinOnline zajmowała czołowe pozycje w niezależnych rankingach. Atrakcyjność proponowanych rozwiązań docenili także klienci, którzy w zaledwie pół roku otworzyli 30 tys. kont osobistych i zdeponowali ponad 1,3 mld zł.

„Pozyskanie ponad 100 tyś. nowych klientów w zaledwie 6 miesięcy, bez kosztownych działań marketingowych, to niewątpliwy sukces przyjętego modelu biznesowego, w którym główną motywacją do skorzystania z oferty są atrakcyjne produkty finansowe” – twierdzi Jarosław Augustyniak, nadzorujący projekty bankowości internetowej w Grupie Getin Noble Bank. „Wiemy, że osoby korzystające z bankowości internetowej są mobilnymi i świadomymi Klientami, dlatego dbamy oto, aby nasze produkty przynosiły im wymierne korzyści finansowe” – dodaje Jarosław Augustyniak.   

GetinOnline odzwierciedla ideę otwartego butiku produktowego. Klienci mogą skorzystać z kompleksowej oferty produktów finansowych bez zbędnych formalności oraz bez konieczności zakładania konta. Do ich dyspozycji bank oddał atrakcyjnie oprocentowane lokaty, bezpłatne konta i rachunki oszczędnościowe, bezpłatne karty debetowe i kredytowe, polisolokaty oraz nowoczesne produkty strukturyzowane.  

Dużym zainteresowaniem klientów cieszy się „Konto skarbonkowe”, będące unikalnym połączeniem bezpłatnego konta internetowego z systemem premiującym aktywne korzystanie z usług finansowych. Klient nie ponosi opłat związanych z założeniem i prowadzeniem konta, mając jednocześnie do dyspozycji bezpłatne przelewy oraz zlecenia stałe. Do konta wydawana jest darmowa karta debetowa z możliwością bezpłatnych wypłat ze wszystkich bankomatów w całej Polsce. Getin Bank premiuje klientów aktywnie korzystających z oferowanych produktów płacąc 1 zł. za: założenie lokaty, dokonanie transakcji kartą debetową lub kredytową powyżej 100 zł, przelanie wynagrodzenia oraz spłatę karty kredytowej w terminie. Zarobione w ten sposób pieniądze gromadzone są w specjalnej „śwince skarbonce”.

W najbliższym czasie klienci GetinOnline otrzymają możliwość łatwej pomocy dzieciom opuszczonym, osieroconym oraz z rodzin dysfunkcjonalnych. Wystarczy tylko jedno kliknięcie, aby zebrane w „śwince skarbonce” środki przekazać bezpośrednio na konto ogólnopolskiej organizacji pożytku publicznego.  

Źródło: GETIN Bank