W pierwszej połowie 2009 roku bank Nordea otworzył 12 nowych placówek. Obecnie jest ich już 157, co oznacza szybszą realizację planu Turbo, który zakładał utworzenie 150 nowoczesnych oddziałów do końca 2009 roku.
Nowe placówki banku powstały w Trójmieście, Wrocławiu, Łodzi, Opolu, Krakowie i Warszawie. Wszystkie oddziały powstają według nowego modelu, tzw. Turbo. W 2006 roku, gdy ruszał ten projekt, bank dysponował zaledwie 44 placówkami. Większość z nich znajdowała się w rejonie pomorskim i centralnym.
– Rozwój sieci placówek jest dla nas jednym z priorytetów. Dla większości klientów lokalizacja tradycyjnej placówki jest nadal najważniejszym kryterium wyboru banku. Konsekwentnie tworzymy nowe placówki zarówno w centrach miast, jak i dzielnicach mieszkaniowych – mówi Włodzimierz Kiciński, prezes zarządu Nordea Bank Polska.- Chcemy być blisko naszych klientów, dlatego stawiamy na nowe technologie. Dzięki znajdującej się w każdej placówce strefie 24h oraz kanałom elektronicznym klienci banku Nordea mają pełen dostęp do usług banku – dodaje prezes Kiciński.
We wszystkich nowych placówkach klienci mogą korzystać z wielokanałowego dostępu do usług przez całą dobę. W strefie 24h znajdują się bankomat wyposażony w bezpłatną funkcję wpłatomatu, infomat z pełnym dostępem do bankowości elektronicznej oraz strony internetowej www.nordea.pl oraz telefon, przez który można na przykład założyć lokatę czy sprawdzić saldo rachunku w centrum obsługi klienta. Nowością jest tzw. strefa oczekiwania, w której klient może napić się kawy. W większych placówkach mieści się także kolorowy kącik zabaw dla dzieci. Wnętrza oddziałów nawiązują stylistyką do rozwiązań skandynawskich – jasne kolory i niebieskie dodatki, przeszklenia zastępują drewniane drzwi czy ściany działowe.
Źródło: Nordea Bank Polska