Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych ruszył 13 lutego br. i już przekroczył poziom 15 tys. polis w tym 8 tys. OC i AC oraz 7 tys. polis różnych opcji dodatkowych, m.in.: NNW, Assistance, Samochód zastępczy, Ochrona Prawna, Ubezpieczenie Życia Posiadacza Pojazdu, Pobyt w Szpitalu w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego.
Do 15 lipca przedłużona została promocja ‘Gwarancja najniższej ceny’, w ramach której klienci, którzy po zakupie polisy w SUS otrzymają tańszą propozycję od konkurencji – dostaną zwrot nadpłaty w mBanku.
Od 10 maja do 30 czerwca br. potrwa kampania reklamowa SUS, łącząca cele sprzedażowe oraz wizerunkowe.
Hasło przewodnie kampanii brzmi: ‘Gwarantujemy najtańsze ubezpieczenie AC i OC na rynku!’. Do kampanii mBank wykorzystuje media ściśle dopasowane do grupy celowej, czyli osób posiadających samochód i chcących go ubezpieczyć. Reklama Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBanku widoczna jest:
– w Internecie, na portalach t.j. motofakty.pl, motofakty.pl, autogielda.pl, motonews.pl, 4×4.pl, automix.pl, motoX.com.pl, gielda-samochodowa.pl, carrus.pl, supergielda.pl, auto.com.pl, autogaleria.pl, Auto-Swiat.pl, parkmaszyn.pl, rallypl.com, moto.pl) oraz Interia i Wirtualna Polska,
– w radio: ZET, RADIOSTACJA, Drapacz Chmur, PIN Warszawa, PR-3, WA-WA
– na giełdach samochodowych: Słomczyn, Mysłowice, Gliwice, Poznań, Warszawa, Lubin, Wrocław, Kraków, Łódź,
– na stacjach benzynowych JET i Lotos,
– w telewizji TVN Turbo
Kreacje do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Viseum oraz firma Novem (zakup Internetu).
Ponadto od 29 maja do 4 czerwca, specjalną ofertą tygodnia w mBanku będzie Ubezpieczenie Pobytu w Szpitalu w Wyniku Nieszczęśliwego Wypadku Posiadacza Pojazdu, za 10 groszy miesięcznie.