15 tysięcy kilometrów z pracami laureatów konkursu BZ WBK Press Foto

Mieszkańcy oraz goście Warszawy, Gdyni, Zakopanego, Krakowa, Gliwic, Łodzi, Poznania i Wrocławia będą mogli zapoznać się z ponad 150 fotografiami rozmieszczonymi na 70 planszach. To dla nich PMT zajęło się projektem wystawy, jej budową, produkcją, a także wydrukiem i obróbką zdjęć oraz logistyką.

„PMT dodatkowo zadbało o uzyskanie niezbędnych pozwoleń od władz lokalnych, montaż wystawy, opiekę nad nią i jej nocne oświetlenie. Przy tej największej wystawie i konkursie fotografii ulicznej w Polsce współpracuje ponad 100 osób.” – mówi Michał Klincewicz, Menadżer Działu Usług w PMT Marketing System.

BZ WBK Press Foto 2007 to już trzecia edycja konkursu, promującego najlepsze polskie zdjęcia prasowe. Prace podzielono na następujące kategorie: cywilizacja, portrety, społeczeństwo, sport, wydarzenia, środowisko. Do tegorocznej edycji nadesłano ponad 5000 prac.

Firma PMT Marketing System jest pionierem usług merchandisingowych w Polsce. Każdego miesiąca firma świadczy ponad 100 tys. godzin serwisu merchandisingowego dla ponad 150 klientów. Firma specjalizuje się m.in. w działaniach promocyjnych, działaniach merchandisingowych w sieciach wielkopowierzchniowych, a także w merchandisingu usług, np. usług bankowych.