15. urodziny NAJ International

W ciągu piętnastu lat z pomocy NAJ International skorzystało wiele firm zarówno zagranicznych, jak i polskich. Tak długi okres działalności na polskim rynku oraz międzynarodowy charakter firmy sprawiają, że jej doradcy personalni dobrze znają specyfikę wielu branż. Spośród nich należy zwrócić uwagę na bankowość, media/marketing, farmację, logistykę, telekomunikację i budownictwo. Zdobyte w tym okresie doświadczenie oraz uznanie pozwala rozwijać się nie tylko samej firmie, lecz także jej klientom.

„Ponieważ sytuacja na rynku pracy ciągle się zmienia i wymusza nieustanne usprawnianie naszej pracy, postanowiliśmy przy okazji obchodów piętnastolecia firmy zaakcentować fakt jej repozycjonowania” – mówi Ewa Adamczyk, Dyrektor Generalny NAJ International. „Gdy śledzimy rynek pracy, łatwo zauważamy, że obecnie ze względu na wzmożony proces inwestycyjny wielu nowo wchodzących do Polski firm oraz rozwój już istniejących organizacji najwyższa kadra zarządzająca zasypywana jest interesującymi ofertami pracy. Nasi klienci zlecają nam coraz częściej poszukiwania członków zarządów swoich organizacji. Na tym poziomie u potencjalnych kandydatów doceniane są doświadczenia wyniesione z wielu, często różniących się firm oraz sukcesy menedżerskie” – dodaje Ewa Adamczyk.

NAJ International przez 15 lat swojej obecności na rynku śledził rozwój wielu wybitnych osobowości i uczestniczył w ich rozwoju w dziewięciu sektorach. Dzięki temu jest postrzegany jako godny zaufania doradca, który potrafi wskazać odpowiednie rozwiązanie w każdym segmencie rynku.

Ze zmianą profilu działalności łączą się również zmiany zewnętrzne. Logo nabrało bardziej reprezentacyjnego charakteru. Dominujące w nim kolory niosą ze sobą treści, do których NAJ International odwołuje się w swojej działalności. Niebieski symbolizuje otwartą przestrzeń i nieograniczone możliwości, szary zaś – elegancję, powagę i długotrwałość. Zmieniona została również strona internetowa NAJ International (www.naj.com.pl). Dzięki niej łatwo można zapoznać się z działalnością firmy, stosowaną przez nią metodologią oraz prowadzonymi projektami. Struktura nowej strony internetowej jest przejrzysta i ułatwia znalezienie informacji.