175 tys. nowych kont osobistych w Banku Millennium

W ciągu sześciu miesięcy od wprowadzenia do oferty Banku Millennium Dobrego Konta, Bank otworzył blisko 175 tys. nowych kont osobistych, z czego 120 tys. to Dobre Konto.

Zaproponowaliśmy Dobre Konto jako odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. Dotychczasowe wyniki potwierdzają, że Dobre Konto jest rachunkiem dla każdego – jest ono wybierane przez klientów ze wszystkich grup wiekowych, w równym stopniu przez kobiety i mężczyzn. Posiadacze Dobrego Konta bardzo aktywnie korzystają z możliwości, jakie daje rachunek. Zdecydowana większość z nich posiada kartę do Dobrego Konta i aktywnie z niej korzysta, jak również posiada wpływy na rachunek w wysokości co najmniej 1000 zł miesięcznie – mówi Izabella Kamińska, dyrektor Segmentu Klientów Detalicznych w Banku Millennium.

Posiadacze Dobrego Konta chętnie korzystają także z usług banku za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Millenet – większość z nich regularnie loguje się do systemu i wykonuje operacje, takie jak np. darmowe przelewy internetowe.

Najważniejsze cechy Dobrego Konta:

Aby korzystać z 3% zwrotu wartości wydatków dokonanych kartą do konta oraz nie ponosić opłat za prowadzenie konta, kartę debetową i wypłaty ze wszystkich krajowych bankomatów, wystarczy, że łączne miesięczne wpływy na rachunek wyniosą min. 1000 zł oraz zostanie dokonana przynajmniej jedna w miesiącu płatność za zakupy kartą do konta. Niezależnie od spełnienia warunków w danym miesiącu, przelewy internetowe są bezpłatne. Dodatkową cechą rachunku jest możliwość korzystania z nieoprocentowanego limitu w koncie aż przez siedem dowolnych dni w miesiącu. Dostęp do obsługi konta przez telefon i Internet jest bezpłatny. Do karty Millennium Visa Dobre Konto dołączany jest opcjonalny pakiet ubezpieczeń “Bezpieczna Karta” za 2,99 zł miesięcznie.

Źródło: Bank Millennium