2 miliony próbek kremu w prasie

To element kampanii reklamowej przygotowanej od strony mediów przez dom mediowy Optimedia. Jej celem jest wprowadzenie nowego produktu na rynek. Obejmie prasę i telewizję. Grupę docelową stanowią kobiety w wieku 40-50 lat, których dotyczy problem głębokich zmarszczek i jędrności skóry.

Optimedia umieściły ogłoszenia reklamowe w pismach kobiecych, poradnikach, i magazynach opiniotwórczych. Dla podkreślenia medycznego charakteru produktu reklamy będą publikowane także przez wybrane pisma zdrowotne. W początkowej fazie kampanii ogłoszenia reklamowe będą miały większe formaty (rozkładówki) umożliwiające przekazanie informacji o rezultatach stosowania kremu potwierdzonych w badaniach klinicznych. W następnej fazie kampanii pojawią się jednostronicowe ogłoszenia.

Kampanię prasową realizowaną od 14 stycznia b.r. wspierają działania prowadzone w telewizji. Dwie wersje spotu, trzydziesto- i dwudziestosekundową, pokażą stacje: Polsat, TVP, TVN, TVN7, TV4, TVP3 i wybrane kanały tematyczne. Kreację przygotowała agencja EURO RSCG Warszawa.

LiftActiv PRO to przeciwzmarszczkowy krem ujędrniający. Jednym z jego składników jest woda termalna ze źródeł Vichy. Kompleks aktywny zastosowany w tym produkcie zawiera cząsteczki chronione patentem i składniki będące podmiotem zgłoszeń patentowych.