200 tysięcy zarejestrowanych użytkowników w portalu Goldenline

Użytkownicy dotychczas utworzyli ponad 5000 grup dyskusyjnych.

Dziennie na forach pojawia się około 15.000 nowych postów

Codziennie rejestruje się około 1000 nowych użytkowników

Aktywność internetowa serwisu wg Polskie Badania Internetu Gemius/ Megapanel (dane za październik 2007)

około 600 000 unikalnych użytkowników, którzy „wyklikali” 35 milionów odsłon

GoldenLine jest serwisem społecznościowym, gdzie podstawową aktywnością użytkowników nie jest poszukiwanie pracy, ale nawiązywanie kontaktów i wymiana doświadczeń. Żywa społeczność, którą tworzą użytkownicy Goldenline to grupy dyskusyjne, ale także spotkania off-line. 19 października odbyło się się Pierwsze Ogólnopolskie spotkanie Goldenline w Ustroniu, kolejne jest planowane na maj 2008 r. Od wielu miesięcy użytkownicy spotykają się również na serii wykładów poświęconych rozwojowi kariery. Najbliższe spotkania z tej serii odbędą się w Bydgoszczy.

Na GoldenLine pracodawcy i headhunterzy poszukują pracowników na stanowiska specjalistów, managerów i wyżej, co wynika z profilu użytkowników serwisu. Są to w większości ludzie mieszkający w dużych miastach (powyżej 100 tys. mieszkańców). Niemal 70 procent użytkowników to ludzie z wyższym wykształceniem. Sredni wiek użytkownika to 29 lat.

Bycie użytkownikiem Goldenline polega na tym, że użytkownik rejestruje się i tworzy swój zawodowy profil – tak, jak się pisze cv. Podaje wykształcenie, doświadczenie zawodowe, zakres obowiązków, może wpisać wszystko, co uważa za zawodowe osiągnięcia. Poza tym jest oczywiście miejsce na określenie własnych zainteresowań, bo jak wiadomo, nie samą pracą człowiek żyje i również w procesie rekrutacji zwraca się uwagę na to, jak szerokie horyzonty ma potencjalny kandydat, bo coraz bardziej potrzeba ludzi, którzy będą elastyczni i sprawnie odpowiedzą na wyzwania zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.