240 zł od eurobanku dla klientów Virgin Mobile

Nawet 240 zł mogą otrzymać klienci Virgin Mobile. Aby skorzystać z promocji wystarczy otworzyć konto „Active” lub „Prestige” w eurobanku, a następnie w kolejnych 12 miesiącach doładowywać z niego swój pakiet w Virgin Mobile (min. 19 zł miesięcznie) i korzystać z karty płatniczej (co najmniej 3 transakcje miesięcznie na łączną kwotę min. 50 zł).


Akcja promocyjna „240 zł bankowo z Virgin Mobile” trwa do 31 marca 2017 r. Klienci, którzy spełnią warunki promocji, przez rok otrzymywać będą 20 zł miesięcznie na założone w jej ramach konto w eurobanku. Maksymalna wartość nagrody wynosi 240 zł.

Ponadto, w ramach akcji klienci przez rok od zawarcia umowy konta mogą zyskać następujące benefity:

Po założeniu konta w eurobanku uczestnicy akcji promocyjnej mają również możliwość skorzystania z darmowego Pakietu Ubezpieczeń Assistance (pomoc medyczna, domowa, komputerowa, a w pakiecie Prestige także concierge) oraz dołączenia do Programu „Rodzina i Przyjaciele”, oferującego 5% zwrotu za wydatki kartą na rozrywkę, sport i podróże (do 720 zł rocznie).

Adresatami akcji „240 zł bankowo z Virgin Mobile” są osoby, które nie posiadały oraz nie były współposiadaczami konta w eurobanku w okresie min. 12 miesięcy przed przystąpieniem do akcji.  Do promocji można dołączyć w placówkach eurobanku lub samodzielnie na stronie www.konto-eurobank.pl/virgin.