3 proc. na Rachunku Lokacyjnym w Banku BGŻ

Zwiększ pole do działania – zarabiaj na Rachunku Lokacyjnym – to przekaz najnowszej kampanii promocyjnej rachunków lokacyjnych Agro Eskalacja i Biznes Eskalacja. Promocyjne oprocentowanie środków może wynieść nawet do 3 proc. w skali roku. Kampania potrwa do 28 lutego 2014 roku.

Kampania skierowana jest do rolników oraz przedsiębiorstw prowadzących działalność wytwórczą w rolnictwie. W trakcie jej trwania Bank BGŻ oferuje atrakcyjne stawki oprocentowania od 2,6 do 3 proc. w skali roku, zarówno nowym, jak i obecnym klientom. Aby skorzystać z promocji wystarczy, że nowi klienci otworzą Rachunek Lokacyjny i dokonają na niego wpłaty w okresie promocji. Natomiast obecni klienci powinni dokonać wpłaty w kwocie co najmniej 25 tys. zł na posiadany Rachunek Lokacyjny i podpisać dokumenty wprowadzające promocyjne oprocentowanie.

– Mamy nadzieję, że nasza propozycja spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Rolnicy, którzy otrzymują dopłaty bezpośrednie z Unii Europejskiej mają dobrą okazję do pomnożenia zdeponowanych środków – powiedział Maciej Piskorski, dyrektor Departamentu Finansowania Agrobiznesu w Banku BGŻ.

Rachunek Lokacyjny prowadzony jest bezpłatnie. Oprocentowanie jest uzależnione od wysokości depozytu na rachunku i może wynieść w okresie promocyjnym do 3 proc. w skali roku. Pieniądze można wpłacać i wypłacać w dowolnym momencie bez utraty odsetek. Przelanie środków z rachunku lokacyjnego na rachunek bieżący, klient może zlecić telefonicznie (poprzez call center), za pośrednictwem eBGŻ Firma lub Home Bankingu.
Równocześnie rusza ogólnopolska kampania marketingowa, która potrwa do 30 stycznia 2014 r. Kreacja materiałów wspierających sprzedaż Rachunków Lokacyjnych przedstawia pole na wykresie rosnącym do maksymalnej wartości oprocentowania możliwego do uzyskania na rachunkach.

Głównym medium kampanii będzie ogólnopolska prasa branżowa – miesięczniki (Top Agrar, Farmer, Gazeta Sołecka, Wiadomości Rolnicze Polska, Gazeta Wiejska, Rolnik Dzierżawca) i tygodnik (Tygodnik Poradnik Rolniczy), skierowane do grupy docelowej. Dodatkowym wsparciem będzie obecność w Ośrodkach Doradztwa Rolniczego (ODR) – insert do wydawnictw regionalnych oraz ekspozycja plakatów i ulotek w oddziałach regionalnych ODR. Informacja o promocyjnej ofercie pojawi się także w Internecie – w portalach branżowych i wyszukiwarce Google. Do rolników i firm agro będących klientami firm współpracujących z Bankiem BGŻ zostaną wysłane informacje e-mailowe i SMS-owe. Na potrzeby działań lokalnych zostały przygotowane materiały BTL.