300 000 klientów z rachunkami osobistymi Banku Pocztowego

W ciągu roku liczba klientów posiadających ROR Banku Pocztowego zwiększyła się o prawie 50 tys. Od początku stycznia bank zniósł opłaty za prowadzenie kont dla klientów indywidualnych.

Z początkiem stycznia Bank Pocztowy uprościł taryfę opłat i prowizji wprowadzając jedynie dwie wartości – 0 zł lub 4 zł za poszczególne operacje. Zmiany te wynikają z przyjętej przez bank filozofii działania, która pozwoli dopasować ofertę do wyznaczonych grup docelowych.

Segmentacja Banku Pocztowego wyróżnia grupę osób nieubankowionych, która jeszcze nie korzysta z rachunków bankowych, kredytów i kart. Barierą dla nich w posiadaniu konta jest opłata za jego prowadzenie. Bank, wykorzystując swoją przewagę, jaką jest dostęp do wszystkich rachunków za pośrednictwem najszerszej w Polsce sieci placówek pocztowych oraz oddziałów Banku Pocztowego, chce dotrzeć do tych osób  oferując prostą i dostępną bankowość.

Podstawowe parametry Pocztowego konta Standard oraz Nestor:

Źródło: Bank Pocztowy