300 lat doświadczeń w PR dla przyszłych menedżerów

Znakiem firmowym Studiów Strategii PR i Komunikacji Społecznej jest zespół wybitnych zagranicznych i polskich ekspertów, w ogromnej większości posiadających praktyczne doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym dla międzynarodowych korporacji, rządów wielu krajów, dużych firm, instytucji publicznych i organizacji społecznych. Profesor Gyorgy Szondi z Leeds Metropolitan University, zaliczany dzisiaj do czołowych 50 akademików w europejskim PR, był wcześniej menedżerem w Hill & Knowlton w Budapeszcie i w Londynie. Znana w Polsce Profesor Katerina Tsetsura z University of Oklahoma zaczynała karierę od zarządzania programami PR w Rosji i w Stanach Zjednoczonych.

Wśród polskich wykładowców Studiów Strategii PR i Komunikacji Społecznej znajdują się szefowie największych agencji zrzeszonych w Związku Firm Public Relations, w tym Paweł Trochimiuk z Partner of Promotion, Rafał Szymczak z agencji Profile, Bogdan Biniszewski z Compressu, Adam Łaszyn z Alert Media i Jerzy Ciszewski z Ciszewski PR. Zajęcia na studiach strategii PR będą także prowadzili szanowani na polskim rynku eksperci: Piotr Czarnowski z First PR, Anna Gogacz z Allegro Agency, Michał Macierzyński, Marek Woźniak i Marek Wróbel z Fundacji InternetPR, Sebastian Łuczak i Rafał Czechowski z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a także Leszek Stafiej, Witold Pasek i Krzysztof Jakubiak. Kadrę uzupełniają pracownicy Instytutu Dziennikarstwa UW pod kierunkiem Profesora Jerzego Olędzkiego, pomysłodawcy i twórcy studiów, wzmocnieni m.in. o dr. Dariusza Tworzydło z WSIiZ w Rzeszowie.

Zdaniem Profesora J. Olędzkiego, to właśnie wieloletnia praktyka prowadzących – obok poziomu akademickiego – będzie stanowić o wyjątkowej trakcyjności studiów dla polskich PR-owców: „Za wszystkimi naszymi wykładowcami stoi łącznie ponad 300 lat pracy przy najciekawszych projektach PR w Europie, Stanach Zjednoczonych i w Polsce: obliczyłem, że taki jest łączny staż zawodowy konsultantów PR, którzy prowadzą kursy na studiach strategii PR. Trudno wskazać inne miejsce w Polsce, gdzie udałoby się zgromadzić równie potężny PR-owski think tank. Dla słuchaczy dwusemestralny kurs będzie odpowiednikiem studiów MBA w dziedzinie PR i na pewno przyspieszy ich kariery w PR”.

Studia Strategii PR i Komunikacji Społecznej są wspólnym przedsięwzięciem Instytutu Dziennikarstwa UW i polskich organizacji i stowarzyszeń branżowych: Związku Firm Public Relations, Fundacji InternetPR, posiadają także merytoryczną akceptację Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Zapisy trwają przez dwa tygodnie, od 3 do 17 września br., a liczba dostępnych miejsc wynosi 50 i nie zostanie podniesiona.